Внаслідок ворожого обстрілу Хмельниччини на світанку 13 травня «Укрзалізниця» була вимушена змінити маршрут понад двох десятків поїздів, а також організувати десятки додаткових рейсів, залізничні та автобусні шатли.
Щоб допомогти пасажирам різних рейсів зорієнтуватися у вирі повідомлень, їм через офіційний мобільний додаток «Укрзалізниці» у тестовому режимі були відправлені персоналізовані інструкції щодо пересадкових маршрутів. Інструкції в понад 30 варіаціях було сформовано залежно від низки факторів: станції відправлення, рейсу та станції прибуття, наявних шатлів і стиковок в обраний період часу. http://app.uz.gov.ua/start
В результаті жоден рейс далекого сполучення не було скасовано, а шатлами доставлено щонайменше 2 тис. пасажирів.
Наразі новий застосунок «Укрзалізниці» встановили вже близько 800 тис. користувачів, які придбали з його допомогою понад 2,2 млн квитків.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
| +11 голос |
|

