`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Мобільним застосунком Укрзалізниці для придбання квитків за два роки скористувалися 17 млн пасажирів

Два роки тому Укрзалізниця запустила оновлений мобільний застосунок для продажу квитків на потяги. За цей час там зареєструвалися 2 млн 750 тис. пасажирів, 500 тис. з яких підтвердили свій обліковий запис через Дія.Підпис, а 84 тис. – мають акаунти, зареєстровані на іноземні номери.

Все більше користувачів віддають переваги купівлі квитків саме через застосунок – у пікові тижні липня його частка в загальній системі продажів квитків сягала 47%, випереджаючи із запасом всі інші канали продажів: власний сайт Укрзалізниці, чат-боти, каси та партнерів.

Найбільш популярною функцією за весь час існування застосунку стала реалізована цього року функція моніторингу квитків з автовикупом: за результатами аналізу відгуків саме із цим запитом пасажири звертались найчастіше. З моменту додавання цієї функції вже 500 тис. пасажирів скористались нею понад 2 млн разів.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT