+11 голос |
Як анонсувала компанія SOFTICO, офіційний партнер TeamViewer в Україні, цей вендор оголосив про початок нової співпраці з компанією RealWear, одним з провідних постачальників рішень з підтримкою віртуальної реальності для сфери промисловості.
Програмне забезпечення TeamViewer для віддаленого доступу буде інтегроване в нову хмару RealWear Cloud. Яке підкреслюється, зміцнення партнерства з інтеграцією нових технологій забезпечить більш швидке налаштування пристроїв, а також віддалену підтримку для клієнтів RealWear по всьому світу.
За допомогою RealWear Cloud клієнти можуть контролювати у своїй компанії весь парк пристроїв RealWear. Впровадження функцій віддаленої підтримки у цю платформу дозволить оптимізувати реальні потреби бізнесу. Завдяки спільному використанню екрана та керуванню інтерфейсом пристрою з паралельним VoIP-зв’язком забезпечується такий самий ефект, як і за фізичної підтримки на об’єкті.
«Це важливий етап – стати більшою частиною екосистеми та технологічного стеку RealWear, а також вперше запустити стандартизовану підтримку віддалених пристроїв, - заявив Альфредо Патрон (Alfredo Patron), виконавчий віце-президент з розвитку бізнесу у TeamViewer. - Ми вже розгорнули наше корпоративне програмне забезпечення доповненої реальності Frontline на тисячах пристроїв RealWear на численних майданчиках клієнтів по всьому світу. Завдяки новій інтеграції наших можливостей віддаленого підключення до сервісів хмарної платформи RealWear зможе запропонувати своїм клієнтам новий рівень віддаленої підтримки самих пристроїв».
Програмне забезпечення TeamViewer поставляється як RealWear Cloud Assistance – вбудований у RealWear Cloud сервіс, що забезпечує технічну підтримку в режимі реального часу та покращену взаємодію, дозволяючи ІТ-та бізнес-операторам користувачів віддалено встановлювати, налаштовувати, розгортати та аналізувати парк пристроїв RealWear.
«З випуском RealWear Cloud Assistance ми натхненні зростанням і розвитком нашого партнерства з TeamViewer, що триває, для просування нашої місії з залучення, розширення можливостей і підвищення кваліфікації наших кращих працівників, – підкреслив Рама Оруганті (Rama Oruganti), директор з продуктів RealWear. - Надання ІТ-спеціалістам швидкого та безпечного доступу до віддалених пристроїв ще більше прискорить розвиток. Наша мета – підтримати передову та зосередити їхню увагу на продуктивності праці та безпеці».
Нагадаємо, що компанія TeamViewer активно підтримує Україну у воєнний час та надає українським компаніям безкоштовні ліцензії. Всі існуючі клієнти, яким необхідно продовжити підписку, а також нові користувачі України можуть отримати інформацію про те, як користуватися платформою TeamViewer. Достатньо залишити свій запит, щоб отримати безкоштовну ІТ-допомогу чи необхідну інформацію.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
+11 голос |