`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Sergey Petrenko

Нове покоління обирає НЕ Facebook

Pew Research випустили цікаве дослідження – про підлітків та соціальні мережі, причому це аналог дослідження, яке вони проводили у 2014-2015 рр. Як виявляється, 95% підлітків у США дивляться Youtube, на другому місці – TikTok (67%), за 8 років зросла частка Instagram та Snapchat, які тримаються практично на рівні TikTok.

При цьому значно знизилася частка Facebook – з 71% вісім років тому до 32%. З одного боку, аудиторія Facebook за цей час пішла з категорії підлітків, але з іншого боку – нове покоління обирає не Facebook і, коли подорослішає, навряд чи вважатиме за необхідне переходити туди. І це досить сумно для Meta.

Загалом там багато цікавих фактів, раджу прочитати весь звіт.

Нове покоління обирає НЕ Facebook

Нове покоління обирає не Facebook

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

+22
голоса

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT