`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Counterpoint: найбільше падіння на світовому ринку смартфонів у ІІ кв. відбулося на більш розвинених ринках

0 
 

Згідно з останнім дослідженням Counterpoint, продажі на світовому ринку смартфонів у II кв. 2023 року знизилися на 8% порівняно з аналогічним періодом минулого року та на 5% попереднього кварталу. Це був восьмий квартал поспіль, коли спостерігалося падіння в річному обчисленні.

Samsung очолив ринок з часткою 22%, отримавши вигоду від високих показників продажу серії Galaxy A по всьому світу.

Apple посіла друге місце, зафіксувавши найвищу в історії частку ринку у другому кварталі. Показник зріс до 17%, попри несприятливі сезонні фактори.

Xiaomi, третій за величиною бренд, зіткнувся зі зустрічним вітром на своїх найбільших ринках - Китаї та Індії. Бренд намагається компенсувати таке падіння шляхом експансії на інші ринки та оновлення свого портфоліо.

OPPO відносно добре спрацювала на своєму домашньому ринку в Китаї, а також у Індії (завдяки OnePlus), зумівши утримати свою частку на світовому ринку, попри збитки в Західній Європі.

vivo (включаючи iQOO) зазнала значного зниження темпів зростання в Китаї після сильного другого кварталу минулого року, а також через сильну конкуренцію з боку Samsung і OPPO у сегменті офлайн-продажу Індії та Південно-Східної Азії.

Світовий ринок смартфонів, схоже, вже давно пройшов фазу бурхливого зростання: цикли заміни споживчих пристроїв стають довшими, спостерігається конвергенція в інноваціях та поява більш зрілого ринку відновлених смартфонів, що особливо відчутно позначається на попиті на смартфони нижнього та середнього цінових сегментів.

Однак преміум-сегмент (гуртова ціна понад 600 дол.) продовжує зростати, незважаючи на ширші обмеження, оскільки зрілий споживач обирає кращий досвід, підкріплений легкою доступністю варіантів фінансування в ключових географічних регіонах. Преміум-сегмент був єдиним сегментом, який виріс протягом кварталу, досягнувши найвищого за всю історію внеску в загальний обсяг ринку у другому кварталі. Більше ніж один з п’яти проданих смартфонів протягом кварталу був з преміум-сегменту.

Apple піймала цю хвилю «преміалізації», досягнувши рекордної частки на багатьох нових ринках, які зазвичай не вважаються її основними. Яскравим прикладом є Індія, де вона зросла на 50% р/р у II кв. Завдяки стабільно високим показникам преміум-сегменту доходи не страждають так сильно, як обсяги продажів, тому бренди інвестують у розширення ринків та інновації в новітні технології.

У всіх регіонах світу спостерігалося скорочення продажів, але найбільше падіння відбулося на відносно більш розвинених ринках, таких як США, Західна Європа та Японія, де було зафіксовано двозначне річне падіння. Ринки Китаю, Індії, Близького Сходу та Африки скоротилися відносно менше. Виробники та дистриб’ютори намагалися позбутися надлишкових запасів, використовуючи промо-акції та фестивалі «великих розпродажів». Наприклад, оператори в США переглянули свої безлімітні пакетні плани, щоб запропонувати споживачам більшу гнучкість. Але попит залишився слабким на тлі високих процентних ставок, що впливають на наявний дохід американських домогосподарств. У Китаї прем’єрний розпродаж «618», який розтягнувся на кілька тижнів, був сприйнятий прохолодно, попри агресивні рекламні кампанії. Однак ця подія змогла призупинити падіння ринку смартфонів у Китаї та, опосередковано, в усьому світі в червні.

Втім, не все так сумно і приречено для індустрії смартфонів. Згідно з даними Counterpoint по відстеженню запасів смартфонів, глобальні накопичення смартфонів досягли здорового рівня протягом останніх чотирьох-п’яти місяців. Це дозволило OEM-виробникам отримати певний простір для запуску та просування нових моделей у другому півріччі, а також залучити споживачів до оновлення та прискорити цикл заміни пристроїв.

Counterpoint очікує, що ринок буде повільно відновлюватися в найближчі квартали.

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT