0 |
Користувацька активність у Threads продовжує знижуватися два тижні поспіль після запуску, констатують аналітичні компанії. Як стверджує SensorTower, денна аудиторія застосунку впала на 70% порівняно з 7 липня, тобто днем після запуску. При цьому, за даними SimilarWeb, середній час сеансу в додатку скоротився до 4 хвилин проти 21 хвилини в момент запуску.
Навряд чи ця статистика когось дивує. Зрозуміло, після того, як усі прийшли та подивилися, активність починає спадати й ефект новизни вже пропадає. Команда сервісу це розуміє і повторює, що працює над новими функціями.
Мені здається, що їм треба максимально швидко відходити від моделі mobile-only. Ба більше – сервіс доступний тільки на смартфонах, у нього немає версії навіть для планшетів. Це виглядало дуже обґрунтовано для Instagram. Але, як мені здається, гіпотеза про те, що відчутна кількість людей хоче писати тексти в соцмережі зі смартфона так само як і знімати сторіз або постити картинки, ще потребує доведення.
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365
0 |