`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

78% квитків на потяги «Укрзалізниці» продається онлайн, майже чверть – через додаток

Частка продажу залізничних квитків через офіційний мобільний додаток «Укрзалізниці» вперше перевищила обсяги продажів у касах. У квітні пасажири придбали таким чином 22,8% від загальної кількості проданих квитків. Тоді як до кас звернулося 22,3% пасажирів. Загалом вже 78% квитків на поїзди продається онлайн – у тому числі через офіційний сайт, чат-боти та партнерські канали продажу.

«Команда ІТ-фахівців постійно працює над покращенням та розвитком онлайн-сервісів для пасажирів, всі процеси оформлення квитків повинні бути зручнішими, а сервіси – доступнішими. Вагомим фактором для нас є зворотний зв'язок від користувачів», – зазначила Вікторія Галатін, заступниця директора департаменту з питань інформаційних технологій «Укрзалізниці».

Нагадаємо, що «Укрзалізниця» розпочала продаж квитків через Інтернет одинадцять років тому.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT