`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Zoom запропонує функції з використанням AI для конспектування пропущених зустрічей

0 
 
У Zoom вважають, що штучний інтелект - це ключова частина рішення для комунікації і компанія використовує АІ вже роками.
 
Zoom застосовує федеративний підхід до АІ, щоб використовувати власні моделі, моделі провідних компаній, таких як OpenAI, а також власні моделі клієнтів.
 
Завдяки такій гнучкості, що дозволяє використовувати різні типи моделей, мета - забезпечити максимальну цінність для різноманітних потреб клієнтів. Ці моделі також можна налаштовувати, тому їх можна підлаштовувати під словниковий запас і сценарії конкретної компанії для кращої продуктивності.
 
За останній рік було впроваджено різні функції Zoom IQ, включаючи інтелектуальні записи зустрічей, які дозволяють швидко отримати доступ до потрібної інформації про зустріч за допомогою розділів, основних моментів запису та пунктів плану дій. Також запустили Zoom IQ для продажів, який використовує АІ для отримання значущих і дієвих висновків із взаємодії з клієнтами, які покращують ефективність роботи продавців і підвищують якість обслуговування клієнтів.
 
Тепер компанія оголосила, що розвиває Zoom IQ можливостями співпраці та розкриває потенціал людей, підсумовуючи теми чатів, упорядковуючи ідеї, готуючи контент для чатів, електронних листів та сесій на дошці, створюючи порядок денний зустрічей тощо.
 
Можливості Zoom IQ, розроблені для оптимізації робочих процесів і надання вам інформації, необхідної для виконання завдань. Скажімо, член команди приєднується до наради в Zoom із запізненням, він може попросити Zoom IQ підсумувати те, що він пропустив, в режимі реального часу і поставити додаткові запитання. Якщо їм потрібно створити сеанс роботи на дошці для зустрічі, Zoom IQ може створити його на основі текстових підказок. Після завершення сеансу сервіс підіб'є підсумки зустрічі та опублікує їх у Zoom Team Chat, навіть запропонувавши дії, які потрібно виконати власникам.
 
Якщо, скажемо довелося вийти на хвилину під час зустрічі, Zoom IQ допоможе зрозуміти суть того, що ви пропустили, надаючи стислий опис теми. Як тільки ви ввійдете в курс справи, функція складання чату Zoom IQ допоможе вам знайти потрібні слова, підготувавши відповідь за вас і навіть перефразувавши її, якщо це необхідно.
 
А якщо потрібно надіслати клієнту електронною поштою подальшу розмову, користувач зможе використати можливості генеративного АІ, щоб отримати пропозиції щодо контенту для ваших нотаток. Zoom IQ допомагає, читаючи резюме зустрічей з клієнтами, і навіть враховує вже виконані завдання.
 
У квітні компанія планує почати розгортання наступних функцій для обраних клієнтів за запрошенням: Створення чатів у Zoom IQ, створення електронних листів у Zoom IQ (спочатку доступне для Zoom IQ для продажів), а також деякі функції підбиття підсумків зустрічей у Zoom IQ будуть доступні ширше.

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT