Компанія Zoom Video Communications опублікувала звіт за підсумками другого кварталу.
Анонсовані показники стали одними з найгірших по зростанню продажів - 8% у річному обчисленні.
Виторг Zoom за підсумками кварталу склала 1,1 млрд дол. Чистий прибуток компанії скоротився порівняно з минулим роком майже в сім разів — із 316,9 млн дол. до 45,7 млн дол.
Аналітики прогнозували 1,12 млрд дол. (+10%).
Як кажуть експерти, темпи зростання доходів Zoom знижуються, оскільки рядові користувачі стали рідше користуватися сервісами відеоконференцій, які стали популярними під час пандемії COVID-19. Крім того, компанія стикається з наростаючою конкуренцією.
Тепер компанія очікує, що її річний дохід становитиме 4,39-4,40 млрд дол. порівняно з попереднім прогнозом у 4,53-4,55 млрд дол. Прогноз з прибутку компанія знизила з 3,70-3,77 дол. на акцію до 3, 66-3,69 дол.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
| 0 |
|

