`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

За 2022 рік Samsung отримала рекордний дохід у 244,98 млрд дол.

0 
 
Компанія Samsung Electronics опублікувала фінансові результати за четвертий квартал і весь 2022 фінансовий рік.
 
Загальна консолідована виручка компанії в четвертому кварталі склала 70,46 трлн вон (57,11 млрд дол.), операційний прибуток - 4,31 трлн вон (3,49 млрд дол.). За весь рік дохід компанії склав рекордні 302,23 трлн вон (244,98 млрд дол.), операційний прибуток - 43,38 трлн вон (35,15 млрд дол.).
 
У четвертому кварталі зовнішнє бізнес-середовище значно погіршилося на тлі уповільнення темпів зростання світової економіки. Прибуток підрозділу з виробництва пам'яті (Memory Business) знизився через падіння цін і коригування клієнтами своїх складських запасів. У підрозділі з виробництва системних напівпровідників (System LSI Business) також спостерігалося зниження прибутку, оскільки продажі основних продуктів скоротилися через оптимізацію товарних залишків у масштабах галузі.
 
Підрозділ із виробництва напівпровідників (Foundry Business) встановив новий рекорд квартального виторгу та наростив прибуток порівняно з минулим роком завдяки розширенню потужностей із виробництва продуктів із застосуванням передових технологій, а також диверсифікації клієнтської бази та сфер застосування.
 
Підрозділ з випуску дисплейних панелей (Samsung Display Corporation, SDC) зафіксував зниження прибутку від продажу екранів для мобільних телефонів, що пов'язано з глобальним падінням попиту на смартфони. Водночас бізнес із виробництва дисплеїв великого розміру скоротив збитки на тлі зростання продажів продуктів QD-OLED і завершення використання складських запасів РК-екранів.
 
Виручка і прибуток мобільного підрозділу (Mobile eXperience, MX) знизилися через слабкий попит у масовому сегменті. Водночас підрозділ із виробництва мережевого обладнання (Networks Business) збільшив виручку завдяки внутрішньому попиту на розгортання мереж 5G і розширенню бізнесу за кордоном.
 
Підрозділ візуальних дисплеїв (Visual Display Business) продемонстрував вищі доходи та операційний прибуток завдяки зростанню продажів продуктів преміум-класу, зокрема моделей Neo QLED і телевізорів із надвеликими екранами. У підрозділі цифрової побутової техніки (Digital Appliances Business) прибуток знизився через зростання витрат, пов'язаних із погіршенням ситуації на ринку, а також посилення конкуренції.
 
Зміцнення долара США по відношенню до корейської вони було вигідне підрозділам компанії, внаслідок чого операційний прибуток зріс приблизно на 0,5 трлн вон (410 млн дол.) порівняно з попереднім кварталом.
 
У 2023 році, попри очікуване збереження макроекономічної невизначеності, компанія розраховує на початок відновлення попиту в другому півріччі. Напівпровідниковий бізнес продовжить зміцнювати ринкове та технологічне лідерство і збільшувати частку інноваційних продуктів і рішень на базі передових технологічних процесів, зокрема DDR5, LPDDR5x і Gate-All-Around (GAA).
 
Капітальні витрати компанії у 2022 році досягли загалом 53,1 трлн вон (43,04 млрд дол.), зокрема 47,9 трлн вон (38,83 млрд дол.) на роботу підрозділів з виробництва напівпровідників і 2,5 трлн вон (2,03 млрд дол.), виділених підрозділу з випуску дисплейних панелей. У четвертому кварталі капітальні витрати становили 20,2 трлн вон (16,37 млрд дол.), включно з 18,8 трлн вон (15,24 млрд дол.) на роботу напівпровідникових підрозділів і 0,4 трлн вон (320 млн дол.) для підрозділу з виробництва дисплейних панелей.
 
Капітальні вкладення в бізнес з виробництва пам'яті були спрямовані на розвиток інфраструктури P3 і P4 в рамках підготовки до середньострокових і довгострокових поставок пам'яті, а також на вдосконалення технологічного процесу EUV для підвищення конкурентоспроможності компанії. Інвестиції в підрозділ із виробництва напівпровідників головним чином пішли на розширення потужностей на базі передових технологічних процесів у Пхьонтхеку, а також на будівництво лінії з випуску 3-нанометрових процесорів та інфраструктури в Тейлорі.
 
Консолідована виручка підрозділів з виробництва напівпровідників у четвертому кварталі склала 20,07 трлн вон (16,27 млрд дол.), операційний прибуток - 0,27 трлн вон (220 млн дол.).
 
Загальний попит на пристрої пам'яті знизився, оскільки клієнти продовжували коригувати запаси на тлі зростаючої невизначеності зовнішнього середовища. Попри те що в попередньому кварталі зростання продажів було нижчим за ринковий рівень, Samsung домоглася більш високих показників шляхом розширення продажів, зосередившись на створенні рішень для серверів. Через погіршення споживчих настроїв, викликаного загостренням макроекономічних проблем, ціну довелося знизити, а через значні витрати показники продажів стали відчутно нижчими, ніж у попередньому кварталі.
 
Що стосується продуктів DRAM, попит на сервери був низьким, тому що обсяги виробництва скоротилися через економічну невизначеність і через триваючу оптимізацію залишків з боку клієнтів.
 
Інтерес до мобільних пристроїв і персональних комп'ютерів також залишався невисоким на тлі коригування складських запасів основних покупців і скорочення обсягів випуску готової продукції. Компанія розширила частку виробництва передових технологічних вузлів і оптимізувала портфель, активно реагуючи на попит на рішення з високою щільністю пам'яті з боку великих центрів обробки даних і виробників серверного обладнання. Що стосується продуктів NAND, попит на SSD-накопичувачі для серверів стагнував через оптимізацію запасів клієнтів.
 
Очікується, що в першому кварталі 2023 року клієнти продовжать коригувати запаси з огляду на збереження економічної невизначеності. Попри те що ймовірність відновлення попиту в короткостроковій перспективі не надто велика, Samsung продовжить мінімізувати будь-які несприятливі наслідки, оперативно реагуючи на потреби покупців у передових технологічних продуктах, таких як пам'ять LPDDR5x, і готуючись до швидкого зростання попиту на пам'ять DDR5 для серверів та персональних комп'ютерів у майбутньому.
 
У 2023 році, спираючись на конкурентоспроможність витрат, підрозділ з виробництва пам'яті планує збільшити частку продуктів з високою доданою вартістю за рахунок задоволення попиту на серверні рішення SSD високої щільності. Передбачається, що так компанія зможе використовувати тренд на застосування подібних накопичувачів у смартфонах і персональних комп'ютерах і зміцнить провідні позиції на ринку.
 
Прибуток підрозділу з виробництва системних напівпровідників (System LSI) у четвертому кварталі зменшився через зниження продажів, спричиненого коригуванням запасів і скороченням попиту на основні компоненти.
 
Проте, підрозділ з виробництва мобільних SoC-рішень домігся рекордних річних доходів, а сегмент однокристальних систем для автомобілів зміцнив фундамент для зростання в середньостроковій і довгостроковій перспективі. Це сталося завдяки тому, що компанія встигла вчасно надати вихідний зразок SoC-рішення для європейського OEM-виробника преміум-класу і підписала меморандум про намір спільного розроблення з компанією з виробництва рішень для автономного водіння в США.
 
Підрозділ з виробництва напівпровідників (Foundry Business) в останні три місяці року знову встановив рекорд квартального виторгу завдяки збільшенню продажів передових технологічних вузлів і чіпів для високопродуктивних обчислень, а також безперервному розвитку зрілих техпроцесів. Річні продажі підрозділу також досягли рекордного рівня, проте коефіцієнт використання його виробничих потужностей почав знижуватися через коригування запасів.
 
Що стосується 3-нанометрових процесорів першого покоління Gate-All-Around (GAA), на цей час продукти стабільно виробляються для масового ринку, також швидкими темпами ведеться розробка 3-нанометрових процесорів другого покоління. Крім того, компанія працює над виробництвом 5-нанометрових і 4-нанометрових процесорів, зокрема, для компаній автомобільної галузі.
 
Samsung прагнутиме залучити нових покупців для 3-нанометрових процесорів другого покоління, сфокусується на розробці 2-нанометрового техпроцесу першого покоління і продовжить розробку вузькоспеціалізованих і зрілих процесів для застосування у сферах автомобілебудування та інтернету речей.
 
Консолідована виручка підрозділу з випуску дисплейних панелей (Samsung Display Corporation, SDC) у четвертому кварталі склала 9,31 трлн вон (7,55 млрд дол.), операційний прибуток - 1,82 трлн вон (1,48 млрд дол.).
 
У сегменті мобільних дисплеїв компанія домоглася гарних результатів, зосередившись на випуску преміальних смартфонів, незважаючи на триваюче зниження попиту на ринку. Збитки бізнес-підрозділу з виробництва великих дисплеїв скоротилися в четвертому кварталі завдяки активнішим продажам телевізорів під час пікового сезону наприкінці року. Крім того, компанія закінчила використовувати свої складські запаси РК-екранів для виробництва - це дало змогу повністю сконцентруватися на продуктах QD-OLED.
 
У 2023 році очікується, що умови ведення бізнесу залишаться складними через нестабільні ринкові умови та посилення конкуренції. У сегменті мобільних дисплеїв компанія має намір зміцнити провідні позиції на ринку завдяки технологічній перевазі на відносно стійкому ринку смартфонів преміум-класу. Крім того, Samsung прискорить перехід на OLED і скористається ціновою привабливістю продукції. Таку перевагу компанія отримала внаслідок випереджальних інвестицій.
 
У четвертому кварталі консолідована виручка підрозділу мобільних пристроїв і мережевих рішень (MX & Networks) склала 26,90 трильйонів вон (21,8 млрд дол.), а операційний прибуток - 1,70 трильйонів вон (1,38 млрд дол.).
 
У звітному періоді ринковий попит на смартфони залишався слабким. При цьому масовий сегмент різко скоротився через тривалу інфляцію і нестабільну геополітичну ситуацію. Мобільний підрозділ показав зниження продажів і прибутку порівняно з попереднім кварталом через ослаблення впливу виходу нових флагманських продуктів на результат, а також падіння продажів смартфонів загалом на тлі слабкого попиту, викликаного уповільненням економічного зростання. Вплив скорочення продажів доступних смартфонів виявився сильнішим, ніж очікувалося, тоді як обсяги реалізації флагманських моделей відповідали прогнозам.
 
У першому кварталі 2023 року очікується послідовне зниження попиту в усіх сегментах ринку смартфонів на тлі нестабільної макроекономічної ситуації, що зберігається. У Samsung мають намір нарощувати продажі флагманських продуктів завдяки успішному запуску нової серії Galaxy S23, продукти якої оснащені вдосконаленою камерою і функціями для геймінгу. Компанія також продовжить розвивати екосистему Galaxy, яка охоплює ПК, планшети та переносні пристрої. При цьому Samsung збереже фокус на ефективному управлінні ресурсами для забезпечення стабільної прибутковості.
 
У 2023 році Samsung очікує, що попит на ринку смартфонів знизиться через вплив макроекономічних факторів. За прогнозами, найбільше це позначиться на моделях масового сегмента, тоді як споживчий попит на преміальні смартфони та планшети залишиться порівняно стабільним.
 
Підрозділи візуальних дисплеїв і цифрової побутової техніки зафіксували консолідований дохід у 15,58 трлн вон (12,63 млрд дол.) і операційні збитки в 0,06 трлн вон (48,6 млн дол.).
 
Ринковий попит на телевізори зріс порівняно з попереднім кварталом під впливом високої сезонності кінця року, але скоротився в річному обчисленні через уповільнення світової економіки. Підрозділ візуальних дисплеїв показав вищі результати порівняно з попереднім кварталом. Завдяки забезпеченню регіонального попиту в піковий сезон і розширенню продажів продукції з високою доданою вартістю, зокрема моделей Neo QLED та інтер'єрних ТВ. Проте, загальні результати знизилися в річному обчисленні через погіршення споживчих очікувань у зв'язку зі зростанням процентних ставок та інфляції.
 
У 2023 році очікується, що загальний попит на телевізори залишиться на поточному рівні у зв'язку з невизначеністю на ринку, що зберігається. Виходячи із потреб продукції преміум-класу, Samsung сконцентрується на ринку Neo QLED і телевізорів з надвеликими екранами діагоналлю 98″. Компанія також продовжить впроваджувати інноваційні технології в преміальні продукти, випускаючи моделі MicroLED різних розмірів і розширюючи асортимент OLED-телевізорів та ігрових моніторів.

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT