`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

VR-гарнітура Beyond 2 від Bigscreen забезпечить збільшене поле зору та чіткість зображення

0 
 

VR-гарнітура Beyond 2 від Bigscreen забезпечить збільшене поле зору та чіткість зображення

Компанія Bigscreen анонсувала VR-гарнітуру нового покоління Beyond, обіцяючи значне збільшення поля зору (FOV) і чіткості зображення завдяки новим лінзам типу «млинець». Bigscreen також робить тонку і легку гарнітуру привабливішою для домашніх і корпоративних користувачів завдяки новій регульованій між зіничної відстані (IPD), що регулюється, і опціональному універсальному інтерфейсу для обличчя Lightseal.

Bigscreen випускає дві версії своєї наступної гарнітури - Beyond 2 і Beyond 2e. Beyond 2e містить все те ж саме, що і Beyond 2, але з дуже невеликим набором функцій відстеження погляду, який, як стверджується, містить комп'ютерний зір на основі штучного інтелекту для відстеження з низькою затримкою, орієнтований на конфіденційність, і інтегрований зі SteamVR, OpenXR і платформами на кшталт VRChat, а бета-програму запустять влітку 2025 року.

Ціна гарнітур становить $1019 (Beyond 2) і $1219 (Beyond 2e), але Bigscreen робить знижку для власників оригінальної Beyond, довівши її до $849 і $1049 відповідно.

За словами компанії, перші партії будуть випущені у квітні, а опціональне кріплення для ремінця в стилі halo буде випущено в III кварталі 2025 року. Обидві моделі Beyond 2 будуть доступні в трьох колірних варіантах: Carbon Black, Crystal Clear і Nuclear Orange.

Як і Beyond 1, нова тонка і легка VR-гарнітура для ПК використовує стандарт відстеження SteamVR, що охоплює підтримку базових станцій SteamVR 1.0 і 2.0, а також звичайних аксесуарів SteamVR, як-от трекери для тіла та контролери типу Valve Index.

Попри те, що Beyond 2 не отримає збільшення роздільної здатності, оскільки гарнітура оснащена тими самими подвійними 1-дюймовими micro-OLED 2 560×2 560, що й оригінальні Beyond (2023), найпомітнішим поліпшенням Beyond 2, безсумнівно, є використання нових млинцевих лінз. Нова конструкція лінз, як стверджується, збільшує FOV до 116 градусів за діагоналлю порівняно зі 102 градусами в оригіналу.

Крім того, пристрій став легшим: він важить на 16% менше, ніж оригінальний Beyond, і тепер важить всього 107 г - помітно легше автономних гарнітур, таких як Meta Quest 3 (515 г) або Apple Vision Pro (650 г), а також інших ПК VR-гарнітур в категорії тонких і легких, таких як надлегка MaganeX 8K, яка готується до випуску (179 г).

Попри незмінні дисплеї, Bigscreen стверджує, що в Beyond 2 поліпшено яскравість і значно знижено кількість відблисків. «Новий дизайн лінз «млинець» значно поліпшений порівняно з Beyond 1 завдяки повній чіткості від краю до краю та дуже великій зоні найкращого сприйняття», - кажуть у компанії.

Уперше в Beyond 2 з'явився регульований механізм IPD, який можна змінити за допомогою інструменту, що додається. Видимі мітки на внутрішньому боці гарнітури показують поточну настройку IPD в міліметрах для обох лінз, так що користувачі можуть налаштовувати кожну лінзу незалежно для досягнення найкращої чіткості огляду.

ETAP та Schneider Electric презентували перший у світі цифровий двійник для моделювання AI-фабрики

Компанія називає новий механізм IPD «значним поліпшенням» порівняно з фіксованою системою IPD від Beyond 1, яка вимагала вибору з 18 різних розмірів і змушувала користувачів сканувати своє обличчя за допомогою iPhone для отримання необхідного користувацького інтерфейсу обличчя.

Хоча Beyond 2 підтримує ті самі подушки, що й Beyond 1, кріплення Halo постачається з універсальним інтерфейсом Lightseal. Усе це нібито робить Beyond 2 більш привабливим для домашніх користувачів, які бажають отримати більше можливостей для спільного використання, а також для корпоративних користувачів.

Крім того, багато аксесуарів оригінального Beyond, як стверджується, працюватимуть із Beyond 2, включно з п'ятиметровим оптичним кабелем fiver, сполучною коробкою, ремінцем Audio Strap і м'яким чохлом. Примітно, що вставки для рецептурних лінз, вироблені до 2025 року для Beyond 1, працюватимуть з Beyond 2, проте вони не підійдуть для Beyond 2e. Вставки для рецептурних лінз, випущені 2025 року і пізніше, сумісні з Beyond 1, 2 і 2e, повідомляє Bigscreen.

Гарнітура постачається з м'яким ремінцем у комплекті, проте Bigscreen також випускає нещодавно анонсоване кріплення в стилі halo, яке надійде в продаж у третьому кварталі 2025 року і, за словами компанії, натхненне окулярами нічного бачення.

Кріплення halo має тонкі налаштування нахилу і відстані між очима і підтримує безліч конфігурацій, зокрема з кріпленням halo lightseal, яке входить до комплекту, оригінальними призначеними для користувача інтерфейсами Beyond для обличчя або взагалі без них.

Як кріплення, а не суцільний ремінець, аксесуар сумісний з різними ремінцями, включно з м'яким ремінцем з комплекту постачання, Audio Strap від Bigscreen, а також варіантами сторонніх виробників.

Bigscreen прийматиме замовлення на Beyond 2 через свій вебсайт, постачатиметься новинка із заводу в Лос-Анджелесі покупцям у США, Канаді, Японії, Великобританії, Європі, Новій Зеландії та Австралії. За словами компанії, наприкінці цього року вона також планує вийти на ринки таких країн, як Південна Корея, Мексика, Ізраїль та ОАЕ.

 

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT