Витрати Китаю на ІКТ складуть понад 2 трлн дол. протягом наступних 4 років
1 май, 2023 - 15:35
Під час заходу IDC Directions у Шеньчжені аналітична компанія повідомила, що витрати Китаю на ІКТ для розвитку та ведення цифрового бізнесу становитимуть понад 2 трильйони доларів протягом наступних чотирьох років.
«Попри зростаючі економічні негаразди, ми все ще перебуваємо в золотому столітті технологічних інновацій. Лише створюючи стійкість та цінність на основі ефективного використання інноваційних технологій, що постійно розвиваються, ІТ-лідер, який практикує стратегію «digital-first», може впоратися з бурями та по-справжньому реалізувати трансформацію, інновації та розвиток», - зазначила Кітті Фок (Kitty Fok), керуючий директор IDC в Китаї.
«Незалежно від стану економіки, підприємства не будуть скорочувати інвестиції в безпеку, клієнтський досвід, послуги системної інтеграції, рішення для робочого простору, а також оптимізацію інфраструктури та ІТ-операцій, - зазначив Метью Іствуд (Matthew Eastwood), старший віце-президент з досліджень корпоративної інфраструктури та центрів обробки даних, IDC Worldwide. - Ми переживаємо період переходу від множинних інновацій до інтелектуальної автоматизації, при цьому майбутні розгортання цифрової інфраструктури стають все більш фрагментованими, а підприємства все більше співпрацюють з декількома постачальниками публічних хмар, оскільки хмара стає операційною моделлю».
«Постачальники ІКТ можуть скористатися бізнес-можливостями, співпрацюючи з лідерами ІКТ-індустрії, щоб використовувати технології для масштабування свого цифрового бізнесу, - говорить Ліанфенг Ву (Lianfeng Wu), віце-президент і головний аналітик IDC в Китаї. - IDC прогнозує, що до 2026 року 40% загального доходу компаній зі списку Global 2000 надходитиме від цифрових продуктів, послуг та досвіду. Щоб скористатися можливостями, пов’язаними з витратами Китаю на ІКТ, які перевищать 2 трильйони доларів протягом наступних чотирьох років, постачальники ІКТ повинні працювати в п’яти напрямках: розуміння тенденцій макрополітики, розуміння тенденцій розвитку цифрових технологій, розуміння змін у потребах користувачів, розробка еко-технологічних рішень та забезпечення кількісної цифрової цінності».
«У 2023 році, першому році відновлення після пандемії, споживачі все ще матимуть багато занепокоєння щодо майбутнього - обмінні курси, звільнення та політична невизначеність затьмарюють споживчий ринок. Водночас величезна база споживання та довгострокові позитивні фактори є очевидним нагадуванням про те, що споживчий ринок Китаю все ще має величезний потенціал протягом наступних п’яти років. Нові варіанти використання, технологічні зміни та модернізація, а також розширення клієнтської бази стануть позитивними факторами, що сприятимуть зростанню споживчого ринку в умовах нестабільності», - наголошує доктор Антоніо Ванг (Antonio Wang), віце-президент IDC в Китаї.