Кабінет Міністрів України прийняв постанову, яка визначає механізм отримання іноземцем статусу е-резидента онлайн. Щоб відкрити бізнес в Україні, не потрібно бути присутнім особисто. Так само можна дистанційно керувати власною справою, відкривати банківські рахунки чи сплачувати податки онлайн.
«Е-резидентство - це наша цифрова відповідь на глобалізацію. Іноземці отримають право реєструватися в Україні фізичним особам-підприємцям, відкривати банківські рахунки та вести свій бізнес онлайн. Зручним є також механізм сплати податків та звітування для е-резидентів: це робитиме український банк, у якому в е-резидента відкрито поточних рахунок, адже він виступає податковим агентом такого іноземця. Завдяки цьому проекту ми відчинимо двері для додаткових зовнішніх інвестицій і надамо механізм для ведення бізнесу в Україні без бюрократичних бар’єрів», зазначив заступник Міністра цифрової трансформації Олександр Борняков.
Ухвалена постанова - важливий крок перед повноцінним запуском е-резидентства.
Відмічається, що Постанова врегульовує механізм набуття та скасування статусу е-резидента, а також порядок формування та ведення системи «Е-резидент» спільно з Державною податковою службою та банками.
Також наголошується, що введений механізм повинен забезпечити надійний захист персональних даних е-резидентів.
Повноцінно е-резидентство планується запустити після завершення розробки та тестування інформаційної системи. Наразі триває розробка зазначеної системи.
Е-резидентство України не буде доступне громадянам росії, білорусі та країн, що входять до «сірого» чи «чорного» списку FATF. Також е-резиденти не зможуть надавати послуги українським громадянам, тобто працюватимуть тільки з іншими іноземцями.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI