`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

У Китаї найнижчі поставки смартфонів за 10 років

0 
 
IDC повідомляє, що в четвертому кварталі 2022 року на ринок Китаю було поставлено приблизно 72,92 мільйона смартфонів, що на 12,6% менше, ніж торік. У
 
В цілому у 2022 р. поставлено близько 286 мільйонів пристроїв, що на 13,2% менше, ніж торік, що є найбільшим падінням в історії. Через 10 років поставки китайського ринку смартфонів впали нижче 300 мільйонів.
 
Увесь 2022 рік китайський ринок смартфонів все ще демонстрував той же ритм, що й у попередньому році. У першому кварталі, незважаючи на те, що триваючий млявий ринковий попит призвів до значного скорочення поставок, це був квартал із найбільшими поставками. У другому кварталі через відновлення епідемії та суворого національного контролю поставки досягли найнижчого рівня за майже 10 років. Ринок покращився в третьому кварталі, але впевненість споживачів у плануванні покупок була недостатньою, і виробники діяли консервативно. Хоча поставки продовжували зростати в четвертому кварталі, загальний ринок продовжував перебувати в відносно млявому стані.
 
Apple посіла перше місце на внутрішньому ринку Китаю за обсягами поставок у четвертому кварталі. Попри те, що несподівана зупинка заводу в листопаді призвела до того, що кількість iPhone 14 Pro & Max на деякий час була недостатньою, виробництво в основному відновилося наприкінці грудня, і поточні поставки цілком нормалізувалися. Однак ринковий попит на iPhone 14 & Plus значно впав після акції «Double Eleven», і, нарешті, поставки Apple у цьому кварталі були нижчими, ніж очікувалося. За весь рік загальні поставки Apple на внутрішньому ринку зайняли четверте місце зі скороченням в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 4,4%.
 
Компанія vivo посіла друге місце в четвертому кварталі. Покладаючись на безперервні інвестиції в кілька поколінь продуктів серії X, vivo поступово завоювала репутацію на ринку пристроїв високого рівня, а нова серія X90 досягла хороших показників у офлайн-продажах. Суббренд iQOO зріс на 26,9% у порівнянні з минулим роком, що допомогло vivo посилити конкурентоспроможність в онлайн-каналах. Раціональне розташування онлайн і офлайн дозволить vivo зберегти перше місто за 2022 р.
 
Honor посів третє місце в четвертому кварталі. Серед основних виробників у 2022 році лише Honor досягне річного зростання на 34,4%, а у річних поставках підніметься на друге місце. Поступове вдосконалення лінійки продуктів допомогло Honor повністю відновитися: після року стрімкого зростання його частка на ринку досягла рекордного рівня.
 
У 2022 році OPPO поставить на внутрішній ринок понад 48 мільйонів смартфонів, посівши також третє місце. OPPO продовжує збільшувати інвестиції в технології власної розробки, і - чип Mariana, система Pantanal та Andes Smart Cloud - очікується, що в майбутньому буде випущено більше диференційованих продуктів. Серія Reno9, що випущена в четвертому кварталі, продовжувала показувати гарні результати в ціновому діапазоні 2000-4000 юанів, тоді як серія A1 pro разом зі старими серіями A97 і A58 допомогла OPPO зміцнити свою частку ринку в ціновому діапазоні нижче 2000 юанів в офлайн каналах.
 
Новинка Xiaomi серії Redmi Note 12 користується більшою популярністю, ніж очікувалося. Серія Mi 13 продовжила хорошу репутацію серії Mi 12S Ultra у другій половині року та значно покращилася на ринку високого класу в ціновому діапазоні вище 4000 юанів. Серія Redmi продовжувала підтримувати стабільні ринкові показники. Ці продукти стали основною рушійною силою поставок Xiaomi в четвертому кварталі, особливо в грудні.
 
У четвертому кварталі 2022 року односезонні поставки складних екранів у Китаї досягли нового максимуму, перевищивши 1,1 мільйона одиниць. Річний обсяг поставок становив майже 3,3 мільйона одиниць, що на 118% більше, ніж торік, і темпи зростання були вищими, ніж очікувалося. Частка таких пристроїв екранів зросте з 0,5% у 2021 році до 1,2%.
 
За весь 2022 рік Huawei міцно займає перше місце на внутрішньому ринку розкладних смартфонів з часткою ринку 47,4%. Samsung займає друге місце, на частку якого припадає 16,5%. Тоді як OPPO зі своєю серією Find N отримала ринкову частку в 13,8%, посівши третє місце - хоча Find N2 та Flip було запущено лише ближче до кінця року, його перші продажі перевищили показники попереднього покоління. Перший складаний телефон серії X Fold допоміг vivo стабілізуватися на ринку складаних екранів з часткою ринку 7,7% на четвертому місці. Honor і Xiaomi займають п'яте і шосте місця відповідно з дуже близькими частками. У Lenovo лише одна серія Razr з вертикальним складанням, і виробник займає сьоме місце.
 
Го Тяньсян (Guo Tianxiang), старший аналітик IDC China, зазначив, що хоча епідемія 2022 року матиме великий вплив на китайський ринок смартфонів, по суті, вплив епідемії тільки погіршить ситуацію. Зрештою, до спалаху епідемії у 2020 році ринок смартфонів у Китаї вже почав безперервно падати, а спалах епідемії лише спровокував ще більший спад. Таким чином, головною причиною безперервного падіння ринку смартфонів у Китаї є те, що завжди було відомо всій галузі: ринок насичений, цикл заміни подовжується; технологічний розвиток зіткнувся з вузькими місцями, а інновації нових продуктів недостатні; ефект просування 5G нижчий, ніж очікувалося. Додатки високого рівня; якість продукції стає все кращою та кращою, надлишок продуктивності та інші фактори; а також такі проблеми, як зниження споживчого доходу та відсутність довіри споживачів епідемією.
 
IDC прогнозує, що у 2023 році, хоча політика боротьби з епідемією закінчилася, важко буде побачити значне відновлення негайно. При інерційному мисленні ринковий попит ще деякий час залишатиметься на низькому рівні. Лише тоді, коли економічне середовище та доходи поступово покращаться та зростуть, а довіра споживачів відновиться, ринковий попит зможе справді відновитися у другій половині цього року.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT