`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

У ІІ кв. вироблено 272 млн смартфонів, вперше до Тор5 увійшла Transition

+11
голос
TrendForce презентувала дані щодо світового виробництва смартфонів - яки щоквартально знижуються. Після падіння майже на 20% у І кв., у другому кварталі показники скоротилися ще приблизно на 6,6%, зупинившись на 272 мільйонах пристроїв.
 
У першому півріччі 2023 р. показник склав лише 522 мільйони одиниць, що на 13,3% менше, ніж у попередньому році, і є десятирічним мінімумом як для окремих кварталів, так і для першого півріччя разом узятих.
 
TrendForce виділяє три ключові причини такого падіння.
 
Послаблення пандемічних обмежень у Китаї не змогло стимулювати попит.
 
Демографічний дивіденд від індійського ринку, що розвивається, ще не перетворився на відчутний попит.
 
Спочатку передбачалося, що бренди повернуться до нормального рівня виробництва, коли надлишкові запаси будуть розпродані. Однак нинішній економічний спад стримує споживчі витрати, що підірвало виробництво в першому півріччі більше, ніж очікувалося.
 
В результаті кардинальних змін у світовому рейтингу компанія Transsion (бренди TECNO, Infinix та itel) вперше в історії обійшла Vivo, посівши п'яте місце. TrendFroce показує, що високі показники Transsion були досягнуті завдяки трьом факторам: поповненню запасів, запуску нових продуктів і виходу на ринки середнього та високого цінового сегментів. Демонструючи стабільні виробничі показники з березня, аналітики вважають, що зростання компанії продовжиться й у третьому кварталі.
 
Тим часом Vivo (Vivo та iQoo) поводиться обережно в умовах млявої світової економіки, що проявляється в консервативному виробничому плані. У другому кварталі компанія випустила 23 мільйони пристроїв - скромне квартальне зростання на 15% - і в результаті опустилася на шосте місце у світовому рейтингу.
 
Samsung все ще продовжує лідирувати у рейтингах, поставивши 53,9 мільйона пристроїв у другому кварталі. Однак компанія зазнала спаду на 12,4% порівняно з попереднім кварталом. На тлі глобальних економічних потрясінь і жорсткої конкуренції в поєднанні зі зменшенням ефекту «ореолу» від випуску флагманських телефонів на початку року, показники Samsung у другому кварталі відстали від аналогічного періоду минулого року. Хоча компанія планує випустити нові складні моделі в третьому кварталі, очікується, що вплив на загальне зростання буде незначним, враховуючи відносно низький обсяг продажів порівняно з серією Galaxy S.
 
Другий квартал для Apple зазвичай є найслабшим з точки зору виробництва через перехід від старих до нових моделей. Обсяг виробництва у ІІ кв. склав 42 мільйони одиниць, що на 21,2% менше, ніж у попередньому кварталі. TrendFroce зазначає, майбутній iPhone 15/15 Plus може зіткнутися з проблемами через неоптимальну продуктивність CMOS-датчиків зображення, це потенційно може вплинути на показники в третьому кварталі. Цікаво, що Apple і Samsung йдуть нога в ногу в своїх річних виробничих прогнозах. Якщо серія iPhone 15 перевершить очікування ринку, Apple має всі шанси витіснити Samsung з позиції лідера світового ринку, яку вона утримувала протягом тривалого часу.
 
Xiaomi (включаючи Xiaomi, Redmi і POCO) отримала приголомшливий сезонний підйом у 32,1% - до 35 мільйонів одиниць. Цей бум можна пояснити стратегічним виснаженням запасів каналів збуту в поєднанні з привабливістю запуску нових продуктів. Однак запаси Xiaomi все ще залишаються високими, що створює передумови для третього кварталу, який, ймовірно, буде дзеркальним відображенням результатів другого кварталу.
 
З іншого боку, Oppo (включаючи Oppo, Real та OnePlus) також мала плідний другий квартал. Компанія насамперед підхватила хвилю відновлення попиту в Південно-Східній Азії та інших регіонах, зібравши близько 33,6 млн одиниць і відзначивши сезонний стрибок на 25,4%. З урахуванням сезонного попиту, продажі Oppo в третьому кварталі зросте приблизно на 10-15%, в першу чергу на ринках Китаю, Південної Азії, Південно-Східної Азії та Латинської Америки. Це приведе до того, що компанія буде наступати на п'яти Xiaomi.
 
TrendFroce зазначає, що загальне відновлення економіки залишається неясним і виробництво смартфонів може ще більше скоротитися у другому півріччі
 
Попит на споживчих ринках, таких як Китай, Європа та Північна Америка, скоріш всього не продемонструє значного відновлення у другому півріччі. Навіть якщо економічні показники на індійському ринку покращаться, глобальне падіння виробництва смартфонів все одно буде важко переломити. TrendForce прогнозує, що через погані світові економічні умови виробництво у другому півріччі може ще більше скоротитися.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

+11
голос

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT