Як повідомляє Reuters, згідно з дослідженням UBS, популярний чат-бот від OpenAI досяг 100 мільйонів щомісячних активних користувачів у січні, всього через два місяці після запуску.
Це робить ChatGPT найбільш швидкозростаючим споживчим додатком в історії, опублікованим в середу.
У звіті, який посилається на дані аналітичної компанії Similarweb, йдеться, що в середньому близько 13 мільйонів унікальних відвідувачів використовували ChatGPT в день у січні, що більш ніж удвічі перевищує грудневий показник.
«За 20 років спостережень за інтернет-простором ми не можемо пригадати більш швидкого зростання споживчих інтернет-додатків», - пишуть аналітики UBS у своєму звіті.
За даними Sensor Tower, сервісу TikTok знадобилося близько дев'яти місяців після глобального запуску, щоб досягти 100 мільйонів користувачів, а Instagram - 2 з половиною роки.
Нагадаємо, ChatGPT може генерувати статті, есе, жарти й навіть вірші у відповідь на підказки. OpenAI, приватна компанія за підтримки Microsoft, зробила його доступним для громадськості безплатно наприкінці листопада.
У четвер OpenAI оголосила про щомісячну підписку вартістю $20, спочатку тільки для користувачів в США. За словами компанії, це забезпечить більш стабільну і швидку роботу сервісу, а також можливість першими спробувати нові функції.
Аналітики вважають, що вірусний запуск ChatGPT дасть OpenAI перевагу над іншими компаніями, що займаються розробкою штучного інтелекту. Зростаюче використання, хоча і накладає значні обчислювальні витрати на OpenAI, також забезпечило цінний зворотний зв'язок, який допомагає тренувати відповіді чат-бота.
Компанія заявила, що дохід від підписки допоможе покрити витрати на обчислення. Хоча минулого місяця Microsoft оголосила про чергові багатомільярдні інвестиції в OpenAI.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI