`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Троє з 5 дорослих українців протягом року користувалися електронними державними послугами

0 
 
Протягом 2022 року 63% українців користувалися послугами онлайн. У 2021 році цей показник був 60%, а в 2020 році – лише 53%. Найпопулярнішими сервісами залишилися застосунок або портал Дія. Так, завдяки Дії на 10% більше українців стали користуватися послугами онлайн. 
 
Про це свідчать результати щорічного всеукраїнського опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології у вересні 2022 року на замовлення Програми розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції й у партнерстві з Мінцифрою.
 
Загалом 3 з 5 дорослих українців протягом року користувалися електронними державними послугами.  Окрім цього, значно зросла кількість респондентів, які користувалися застосунком чи порталом Дія. У 2022 році цей показник становить 52%, у 2021 – 30%, а в 2020 – 13%. Тобто за три роки частка користувачів зросла в 4 рази. При цьому 79% респондентів, які користувалися державними електронними  послугами, вважають досвід позитивним дуже позитивним.
 
«Ми продовжуємо будувати найзручнішу державу у світі з точки зору отримання держпослуг. Протягом року Мінцифра активно працювала над розвитком Дії. За цей час до застосунку приєдналися 6 млн користувачів. Зараз Дією користуються понад 18,5 млн українців, а вебпорталом – майже 22 млн. Той факт, що українці дедалі більше користуються державними електронними послугами, і абсолютна більшість позитивно оцінює свій досвід, свідчить, що наші зусилля дають свої результати», – зазначив керівник із розвитку електронних послуг у Міністерстві цифрової трансформації України Мстислав Банік.
 
Під час повномасштабної війни українці переконалися у важливості онлайн-взаємодії з державою. Адже не кожен мав змогу скористатися держпослугами офлайн. До того ж, за останній рік значно зросла кількість внутрішньо переміщених осіб, які потребують підтримки і допомоги від держави. 
 
«Опитування з’ясувало, що найбільше державними е-послугами користувалися молодші респонденти, а також жителі більших населених пунктів та більш освічені респонденти. Так, 82,5% респондентів серед 18-29-річних користувалися принаймні однією послугою, тоді як серед людей віком понад 70 років – 28%», – повідомив заступник директора Київського міжнародного інституту соціології Антон Грушецький. 
 
Як показало дослідження, цифровий розрив між віковими категоріями скорочується. За останні три роки з 2020 року рівень користування електронними послугами найбільше зріс саме серед людей старших вікових категорій: на 52% серед людей віком 70 і більше років та на 30% серед 50-69-річних. Для порівняння: цей показник зріс на 11% серед 18-29-річних та 18% – серед 30-49-річних.
 
Загалом, 72% респондентів регулярно користуються інтернетом на щоденній основі, —  показало дослідження. Ще 13% користуються інтернетом нерегулярно – 2-3 години на тиждень і рідше. Не користуються інтернетом узагалі 14% респондентів.
 

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT