0 |
Згідно з даними Counterpoint, продажі електромобілів (EV) у США зросли майже на 52% у 3 кварталі 2022 року, попри макроекономічні негаразди. Акумуляторні електромобілі (BEV) склали понад 80% від загального обсягу продажів електромобілів на цьому ринку. У третьому кварталі продажі BEV зросли більш ніж на 78% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Продажі Tesla затьмарили показники наступних 15 брендів разом узятих.
«Загальні продажі пасажирських автомобілів в США, ймовірно, будуть страждати через макроекономічний тиск принаймні до середини 2023 року. Більш високі процентні ставки б'ють як по кредитах, так і по лізингу, що призводить до придбання транспортних засобів у власність. Однак доступність електромобілів відновиться після того, як наберуть чинності політика щодо електромобілів і кредитні субсидії», прокоментував динаміку ринку асоційований директор Counterpoint Ханіш Бхатія (Hanish Bhatia).
Продажі Tesla в США виросли більш ніж на 56% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Хоча компанія натрапляти на деякі труднощі при виконанні замовлень і доставці автомобілів, вона залишалася беззаперечним лідером ринку принаймні протягом попередніх 19 кварталів. Model Y і Model 3 є найбільш продаваними моделями.
У третьому кварталі Ford продав понад 18 000 одиниць електромобілів, що майже на 132% перевищило показник минулого року. З випуском електричної версії бестселера F-150 компанія змогла позначити свої позиції на ринку електромобілів США.
Chevrolet катапультував темпи зростання продажів на 225% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року до більш ніж 14 000 одиниць. Bolt і Bolt EUV - єдині дві моделі електромобілів Chevrolet, які пропонуються в цей час. Обсяг продажів Bolt EUV збільшився майже в чотири рази в порівнянні з попереднім роком. Бренд планує представити три нові моделі EV - Silverado EV, Equinox EV і Blazer EV.
Топ-10 моделей, на які був найбільший попит, забезпечили майже 70% продажів електромобілів в країні за квартал. Model Y була на першому місці.
«Очікується, що податкові пільги сприятимуть зростанню попиту на електромобілі. Крім того, очікується зниження цін, оскільки на північноамериканському континенті створюється все більше компаній з виробництва акумуляторів. Батареї складають від 40% до 45% вартості електромобілів. Наявність декількох постачальників акумуляторів і зниження логістичних витрат на батареї позитивно вплине на американський ринок. Очікується, що продажі електромобілів на цьому ринку перевищать 10 мільйонів одиниць щорічно до 2030 року при середньорічному темпі зростання в 37%, згідно з прогнозом Counterpoint's Global Passenger Vehicle Forecast», коментуючи перспективи ринку, підкреслив директор з досліджень Counterpoint Джефф Філдхак (Jeff Fieldhack).
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
0 |