Як повідомляє Reuters, американський оператор бездротового зв'язку T-Mobile заявив у четвер, що розслідує витік даних, який торкнувся 37 мільйонів постоплачених і передплачених рахунків, і що компанія очікує понести значні витрати, пов'язані з цим інцидентом.
 
Компанія наголосила, що виявила зловмисну активність 5 січня і локалізувала її протягом доби, додавши, що жодні конфіденційні дані, такі як фінансова інформація, не були скомпрометовані.
 
Однак зловмисники могли отримати деяку базову інформацію про клієнтів, таку як ім'я, адреса для виставлення рахунків, електронна пошта і номер телефону, повідомили в T-Mobile.
 
«Наше розслідування все ще триває, але зловмисна діяльність, схоже, повністю локалізована, і наразі немає жодних доказів того, що зловмисник зміг зламати або скомпрометувати наші системи або нашу мережу», - заявила компанія, додавши, що вона почала повідомляти про це постраждалим клієнтам.
Акції компанії впали на 2% в неробочий час.
 
Нагадаємо, що минулого року компанія T-Mobile погодилася виплатити 350 мільйонів доларів і витратити ще 150 мільйонів доларів на підвищення безпеки даних. Це було під час врегулювання судового процесу щодо кібератаки у 2021 році, коли було скомпрометовано інформацію, що належало приблизно 76,6 мільйонам людей.
 
T-Mobile має понад 110 мільйонів абонентів, що робить його третім за величиною мобільним оператором у США.
 
 
 
  Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI