`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Synergy Research: розвиток ринку хмарних контакт-центрів прискорюється

0 
 
Нещодавно опубліковані дані Synergy Research Group підтверджують стійку динаміку ринку хмарних контакт-центрів, який у 2024 році збільшився на 16,3% і досягнув 6,2 млрд дол. 
 
Це був ще один рік сильного, послідовного зростання в секторі, який додавав майже 1 млрд доларів додаткової вартості щорічно протягом більше п'яти років, зміцнюючи свою позицію як одного з найбільш стабільних і швидкозростаючих сегментів на ринку корпоративних комунікацій. 
 
Майже всі гравці ринку демонструють стабільне зростання квартал до кварталу, що підтримується значним збільшенням доходів у річному обчисленні. Серед них Zoom, Cisco, Ujet і RingCentral, які стали лідерами на ринку хмарних контакт-центрів, пропонуючи хмарні рішення на основі штучного інтелекту. 
 
Synergy вважає, що конкурентні переваги лідерів полягають у наступному. Zoom використовує своє лідерство у проведенні відеоконференцій та активно використовує можливості штучного інтелекту. Cisco робить ставку на безпеку та масштабування завдяки своєї великої клієнтської бази. UJET пропонує сучасну мобільну платформу з інтеграцією з CRM. RingCentral добре працює з UCaaS та активно розвиває стратегічні партнерства. TalkDesk продовжує набирати обертів завдяки своїм вертикально-орієнтованим CX-рішенням та автоматизації на основі АІ.
 
«Четвертий квартал і весь 2024 рік відзначилися ще одними високими показниками для ринку хмарних контакт-центрів. NICE, Genesys та Five9 разом займають понад 50% ринку, але нові гравці продовжують демонструвати вражаючу динаміку та швидке зростання, - зазначив Фазіл Балкая (Fazil Balkaya), головний аналітик Synergy Research Group. - Оскільки майже дві третини іменованих агентів контакт-центрів все ще працюють на застарілих хостингових платформах, міграція в хмару все ще перебуває на початковій стадії, що відкриває значні можливості для зростання. Ще більше прискорює це зростання зростаючий вплив АІ на ринку хмарних контакт-центрів».

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT