Ще одна технологічна компанія, Spotify Technology, заявила в понеділок, що планує скоротити 6% своєї робочої сили і понесе пов'язані з цим витрати в розмірі близько 50 мільйонів доларів.
Як повідомляє Reuters, технологічна галузь стикається зі спадом попиту після двох років зростання, спричиненого пандемією, протягом яких вона активно наймала працівників. Це призвело до того, що такі компанії як Meta Platforms, Microsoft, Alphabet скорочують тисячі робочих місць.
«За останні кілька місяців ми доклали значних зусиль, щоб стримати витрати, але цього виявилося недостатньо», - заявив генеральний директор компанії Деніел Елк (Daniel Elk) у своєму блозі, оголосивши про скорочення близько 600 робочих місць.
Минулого року операційні витрати Spotify зростали вдвічі швидше, ніж доходи, оскільки компанія агресивно вкладала гроші в бізнес подкастів, який є більш привабливим для рекламодавців завдяки вищому рівню залученості.
Водночас бізнес скоротив витрати на рекламу на платформі, що відображає тенденцію, яка спостерігається в Meta та материнській компанії Google Alphabet, оскільки стрімке підвищення відсоткових ставок та наслідки російської війни тиснули на економіку.
Компанія, акції якої зросли на 5,8% до $103,55, зараз проводить реструктуризацію, намагаючись скоротити витрати і пристосуватися до погіршення економічної ситуації.
Станом на 30 вересня 2022 р. в Spotify працювало близько 9 800 штатних співробітників.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI