`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Штучний інтелект у Дії обробляє вже понад 85% звернень громадян

Три місяці тому Міністерство цифрової трансформації України впровадило штучний інтелект у службі підтримки державного сервісу Дія. За кілька місяців ефективність команди підтримки Дії значно зросла, а громадяни отримують відповіді на свої запити буквально за секунди. Уже зараз AI-консультант правильно відповідає на 85% запитів громадян. Без втручання оператора технологія надає консультацію по більш як 150 послугах.

AI-консультант самостійно розпізнає продукт і тематику питання, а проблемні кейси збирає через форми. Швидкість відповіді – до 5 сек. AI працює 24/7 та самостійно відповів у понад 350 тис. діалогів. Випадки «всі оператори зайняті» знизилися з 5-7% до менш ніж 0,01%.

Оператори обробляють лише 10-15% унікальних складних звернень. Навантаження на них зменшилося на 79% – з більш як 80 тис. до 17 тис. унікальних діалогів.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

+11
голос

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT