ServiceNow розширює платформу Now новими функціями АІ та кібербезпеки
23 март, 2023 - 14:35
ServiceNow випускає нову версію своєї платформи Now, яка має кілька покращень у сфері штучного інтелекту та кібербезпеки.
Платформа Now від ServiceNow допомагає ІТ-командам обробляти запити на технічну підтримку від співробітників. Протягом багатьох років компанія додавала функції, які полегшують інші аспекти роботи адміністраторів. Поступово компанія розширила сферу застосування своєї платформи за межі ІТ до таких сфер, як управління персоналом.
В останньому випуску платформи з'явилася функція під назвою AI Search. Це пошукова система, орієнтована на команди підтримки. Коли представники служби отримують запит на підтримку, вони можуть використовувати цю функцію, щоб знайти документацію, що пояснює, як вирішити проблему, що виникла.
У ServiceNow кажуть, що AI Search може агрегувати технічні дані з різних систем. Крім того, він визначає пріоритетність даних на основі їхньої релевантності для роботи кожного користувача. Вбудовані алгоритми штучного інтелекту аналізують, як працівники взаємодіють з результатами пошуку, і вносять корективи, щоб відображати найбільш релевантну інформацію більш помітно.
В рамках анонсу ServiceNow також оновила існуючий інструмент штучного інтелекту під назвою Document Intelligence, який був вперше запущений минулого року.
Document Intelligence може автоматично витягувати інформацію з документів і вводити її в бізнес-додатки компанії, що зменшує потребу в ручному введенні даних. В результаті знижується ризик людських помилок. За словами представників ServiceNow, остання версія Document Intelligence може більш точно витягувати інформацію з великих електронних таблиць.
Окрім вдосконалень у сфері штучного інтелекту, нова версія платформи Now додає кілька покращень у сфері кібербезпеки, які покликані допомогти компаніям швидше реагувати на потенційні порушення.
ServiceNow пропонує інформаційні панелі під назвою Workspaces як частину свого набору функцій. У платформі Now Workspace - це своєрідна домашня сторінка, яка містить ярлики для доступу до функцій і даних, найбільш важливих для роботи користувача. ServiceNow пропонує кілька готових домашніх сторінок, кожна з яких орієнтована на окремий випадок використання.
З останнім випуском платформи ServiceNow впроваджує нову робочу область операційної стійкості. Він надає дані про вразливості кібербезпеки, перебої в роботі та інші технічні проблеми в мережі компанії. Інформаційна панель також показує, на які системи впливає кожна проблема.
Робочий простір реагування на інциденти безпеки, який розгортається паралельно, може надати більш детальну інформацію про поточні інциденти кібербезпеки. Крім того, адміністратори мають доступ до так званих сценаріїв автоматизації. Це програмні робочі процеси, які автоматично виконують завдання безпеки, такі як сканування серверів на наявність шкідливого програмного забезпечення, щоб прискорити усунення порушень.
Багато підприємств використовують платформу ServiceNow разом зі сторонніми продуктами кібербезпеки. Для клієнтів, які йдуть цим шляхом, компанія розгортає інструмент під назвою Log Export Service. Він дозволяє адміністраторам передавати дані з кібербезпеки з платформи до зовнішніх інструментів аналізу порушень.
Нова версія платформи Now також пропонує інші вдосконалення. Вона включає розширений набір функцій для управління офісним простором компанії. Крім того, ServiceNow вдосконалила існуючий інструмент оптимізації процесів платформи для прискорення повторюваних бізнес-завдань.