Компанія Schneider Electric оголосила про значні щорічні результати впливу на стійкість.
«Незважаючи на посилення геополітичної та економічної невизначеності, у 2022 році ми залишалися зосередженими на прискоренні переходу до чистішого та справедливішого світу, - заявив Гвенаель Гюе (Gwenaëlle Avice-Huet), головний спеціаліст Schneider Electric зі стратегії та сталого розвитку. - Тісна інтеграція корпоративної стратегії, якості та сталого розвитку є фактором успіху для забезпечення рішень з цифровізації, електрифікації, ефективності та сталого розвитку, які вирішують сучасну енергетичну та кліматичну кризи, а також кризу вартості життя».
Програма Schneider Sustainability Impact (SSI) включає 11 глобальних цілей, які мають бути досягнуті до 2025 року, доповнені сотнями локальних цілей під керівництвом регіональних і національних команд. Це сприяє виконанню шести довгострокових зобов’язань Schneider Electric, що охоплюють питання ESG, на підтримку Цілей сталого розвитку ООН.
Повідомляється, що Schneider Electric стає однією з перших у світі компаній, яка отримала цілі Net-Zero для всього ланцюга створення вартості, підтверджені ініціативою Science Based Targets.
Рішення та послуги Schneider Electric допомогли клієнтам заощадити та уникнути викидів на 440 мільйонів тонн CO2 з 2018 року, і лише у 2022 році - більше ніж на 90 мільйонів тонн.
Крім того, провідні постачальники компанії зменшили власні викиди CO2 на 10% завдяки втіленню проєкту Zero Carbon, а Група ініціювала залучення постачальників для просування стандартів гідної праці у своєму ланцюжку поставок.
Також підкреслюється, що 45% усієї упаковки компанії тепер виготовлено без одноразового пластику та з використанням переробленого картону, порівняно з 21% у 2021 році.
У 2022 році компанія також розширила доступ до екологічної та надійної електроенергії для 5,5 мільйонів людей завдяки своїм рішенням і проєктам. Близько 70 000 фахівців також скористалися навчальними програмами з управління енергією. Schneider Electric запустила Школу сталого розвитку для всіх співробітників, щоб кожен міг справді зрозуміти виклики планети та населення і зробити більше на роботі та в особистому житті.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI