Salesforce заявила у вівторок, що співпрацює з творцем ChatGPT, компанією OpenAI, щоб додати чат-бот до свого програмного забезпечення для спільної роботи Slack, а також впровадити генеративний штучний інтелект у свої рішення для бізнесу в цілому.
Компанія зі штаб-квартирою в Сан-Франциско заявила, що технологія, яку вона називає Einstein GPT, об'єднає її власний АІ з технологіями партнерів, включаючи OpenAI, щоб допомогти компаніям створювати чернетки електронних листів, інформацію про клієнтські рахунки та навіть комп'ютерний код. ChatGPT також інтегрується зі Slack, щоб допомогти користувачам підбивати підсумки розмов і обробляти інші запити.
«Світ переживає один з найглибших технологічних зсувів з розвитком технологій реального часу та генеративного АІ, - сказав генеральний директор Salesforce Марк Беніофф (Marc Benioff). - Einstein GPT у поєднанні з нашою хмарою даних, інтегрований у всі наші хмари, а також Tableau, MuleSoft і Slack, - це ще один спосіб, яким ми відкриваємо двері в майбутнє АІ для всіх наших клієнтів, і ми будемо інтегруватися з OpenAI на етапі запуску».
Додавання Einstein GPT до Service Cloud дозволить працівникам служби підтримки клієнтів швидко створювати персоналізовані відповіді в чаті, оскільки АІ може розуміти запитання клієнтів, шукати інформацію в даних компанії та зовнішніх джерелах і писати відповідні відповіді.
Генеральний директор OpenAI Сем Альтман (Sam Altman) сказав, що інтеграція з Salesforce «дозволить більшій кількості людей отримати вигоду» від технології. «І це дозволяє нам дізнатися більше про реальне використання, що має вирішальне значення для відповідального розвитку АІ - переконання, яке Salesforce поділяє з нами», наголосив він.
Цей крок Salesforce відображає перегони між технологічними компаніями за оснащення своїх інструментів генеративним штучним інтелектом, який може створювати новий текст, зображення та інший контент на основі вхідних даних з минулих років.
Наприклад, Microsoft оголосила, що технологія OpenAI - компанії, в яку вона інвестує, - може генерувати нотатки для зустрічей у її продукті Teams, а також пропонувати відповіді на електронні листи постачальникам через підписку Viva Sales. Нагадаємо, Teams конкурує зі Slack.
Клара Ших (Clara Shih), генеральний директор Salesforce, заявила на прес-брифінгу, що анонс став відповіддю на попит бізнесу на нову технологію. Вона сказала, що власні дані та моделі штучного інтелекту Salesforce допоможуть диференціювати її пропозиції. За її словами, генеруючі інструменти штучного інтелекту від Salesforce допоможуть компаніям "повністю переосмислити те, як вони взаємодіють зі своїми клієнтами".
З огляду на майбутнє генеративного АІ, компанія також оголосила про створення фонду в розмірі 250 мільйонів доларів у рамках Salesforce Ventures. Фонд зосередиться на стартапах з високим потенціалом, які працюють у галузі генеративного АІ наступного покоління.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI