За даними щоквартального дослідження IDC Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker, у І кв. в Китаї було відвантажено 65,4 мільйона смартфонів, що на 11,8% менше, ніж у попередньому році. Ринок продовжив двозначне падіння з першого кварталу 2022 року, навіть попри те, що в грудні в країні закінчилася політика нульового COVID-19.
Похмурі споживчі настрої продовжували стримувати попит на смартфони, тоді як заможніші споживачі переорієнтували свої витрати на такі сфери, як дозвілля та послуги. З боку пропозиції, збільшення обсягів оперативної та постійної пам’яті подовжує цикли заміни.
OPPO піднялася на перше місце разом зі своїм суббрендом OnePlus. Складані продукти OPPO, Find N2 і Find N2 Flip, а також флагманська серія Find X6 допомогли бренду краще сформувати свій імідж виробника високрівневих пристроїв. Водночас більш ніж чотирикратне зростання OnePlus у річному обчисленні також підтримало показники вендора. Apple опустилася на другу позицію, хоча в лютому запустила рідкісну цінову знижку, щоб стимулювати попит на свої iPhone 14 Pro і Pro Max.
«Як і очікувалося, перший квартал 2023 року не став хорошим початком, оскільки споживачі стали більш свідомими щодо бюджету або перевели свої трати на соціальні активності, такі як ресторани та подорожі, - говорить Вілл Вонг (Will Wong), старший менеджер з досліджень клієнтських пристроїв в IDC в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. - Тим не менш, агресивна цінова стратегія не є єдиним рішенням. Не менш важливим буде впровадження таких продуктів, як складні пристрої, які створюють цінність, справляючи враження на друзів або підвищуючи соціальний статус для деяких користувачів».
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI