Компанія Rakuten Viber, що розвиває найпопулярніший в Україні месенджер (встановлений на 98% смартфонів), провела опитування українців з метою дізнатися як часто вони жертвують кошти на ЗСУ та знайомим, які проходять службу. В опитуванні в офіційному каналі Viber за кілька днів взяли участь понад 90 тисяч користувачів з України.
Згідно з результатами опитування, 37% українців планово з кожної зарплатні донатять на «Збройні сили України» та знайомим, які проходять службу. 29% респондентів відповіли, що допомагають в інший спосіб. Ще 16,5% – донатять нерегулярно, але після кожного обстрілу, так би мовити, перетворюють злість на пожертву, а 6% перераховують невелику суму, але щодня. Близько 6,5% служать в ЗСУ. З власних міркувань не бачать сенсу в таких пожертвах й не надсилають кошти – 5%.
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365
0 |