Проблеми з сервісами CrowdStrike привели до глобальних збоїв у роботі ІТ-систем

19 июль, 2024 - 09:52
Як повідомляє Reuters, проблеми з сервісами CrowdStrike привели до серйозних глобальних збоїв в роботі ІТ-систем багатьох компаній

За словами представників компанії, збій стався через проблему з останнім оновленням. CrowdStrike зараз знаходиться в процесі відкату цього оновлення по всьому світу.

Підтвердження надійшло після численних повідомлень про технічні проблеми по всьому світу, багато з яких були пов'язані з продуктами Microsoft. Раніше технологічний гігант підтвердив, що його хмарні сервіси були в основному відновлені після того, як вони зазнали збою.

"CrowdStrike знає про повідомлення про збої на хостах Windows, пов'язані з Falcon Sensor", - йдеться в записаному повідомленні CrowdStrike. 

Reuters раніше повідомляла, що найбільші американські авіакомпанії, включаючи American Airlines, Delta Airlines та United Airlines, а також багато лоукостерів в п'ятницю вранці зупинили реєстрації пасажирів та політи літаків. Це було менш ніж через годину після того, як Microsoft вирішила проблему збоїв в роботі своїх хмарних сервісів.

Microsoft заявила, що відключення почалося близько 18:00 за східним часом у четвер, коли частина її клієнтів зіткнулася з проблемами з декількома службами Azure в центральному регіоні США. 

Збій, пов'язаний з проблемою роботи сервісів Crowdstrike та Microsoft зупинив роботу ЗМІ, роздрібну торгівлю, банки, авіакомпанії і телекомунікаційні компанії по всій Австралії та Новій Зеландії.

Повідомлялось про збої в роботі і великих українських компаній - Нової пошти, банків mobobank та Sense. 

Держспецзв’язку відзначили, що організації в Україні, на яких вплинула зазначена проблема, вже повністю або частково відновили свою роботу.

Фахівці Держспецзв’язку рекомендують скористатись інструкціями CrowdStrike для швидкого розв'язання цієї проблеми: 

  • Завантажте Windows у безпечному режимі або середовищі відновлення Windows
  • Перейдіть до каталогу C:\Windows\System32\drivers\CrowdStrike
  • Знайдіть файл з назвою  «C-00000291*.sys», і видаліть його
  • Перезавантажте комп’ютер або сервер 

Рекомендують застосувати зазначений спосіб, поки CrowdStrike працює над усуненням проблеми і не надасть нової офіційної інформації.

Держспецзв’язку готові надати консультативну та практичну допомогу у вирішенні проблеми. Для отримання допомоги звертайтесь до Урядової команди реагування CERT-UA:

[email protected],

тел.+38 (044) 281-88-25.