`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

«ПриватБанк» буде ідентіфікувати клієнтів по голосу

«ПриватБанк» запустив технологію голосової біометрії для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки 3700. Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки.

Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб версію Приват24 (https://next.privat24.ua/settings/security/voice_biometric) створити голосовий зліпок - запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта - як на відео.

До кінця року через систему голосової ідентифікації «ПриватБанк» планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT