0 |
«Міністерство цифрової трансформації України» та «Міністерство освіти та науки України» в межах програми EU4DigitalUA, що фінансується Європейським Союзом, представили перші результати пілотного проєкту «Оновлена інформатика – IT-студії» та підсумки першої чверті 2022-2023 навчального року.
До роботи над «Оновлена інформатика – IT-студії» залучили провідних українських експертів для створення освітнього контенту, ефективного впровадження новітніх цифрових технологій у викладання, навчання та оцінювання учнів з 1 по 11 класи. Також залучили представників ІТ-кластерів та ІТ-асоціацій України, які надали технологічну експертизу у створенні нових тем, яких раніше не було в шкільному предметі «Інформатика», у створенні навчальних відео з експертами, які реально працюють в ІТ.
Проєкт стартував у вересні. Участь у ньому беруть 50 шкіл, 70 вчителів та понад 3 тисячі учнів. Школи відібрали із 405 заявок на участь. Серед них: 28% закладів – із сіл, селищ і селищ міського типу, 34% закладів – із міст, 26% – з обласних центрів і 12% зі столиці.
Опитування серед вчителів пілотних шкіл за результатами першої чверті 2022-2023 навчального року показало, що діти та вчителі із задоволенням користувалися інноваційними освітніми матеріалами, які замінюють підручник на 50-70%.
Наступного навчального року, після пілоту, планується масштабувати оновлений курс на всі школи, щоб 4 млн школярів змогли навчатися цифрової грамотності. Курс буде у вільному доступі онлайн для всіх вчителів інформатики та школярів України.
«Для вчителів предмет «Інформатика» є одним із найскладніших у шкільній програмі. Оскільки технології швидко змінюються і вчителям потрібно постійно оновлювати знання та проходити перекваліфікацію, підручники швидко застарівають, а нові актуальні теми з’являються щороку. Наразі підхід до навчання інформатики змінюється з максимальним фокусом на практику, використання сучасних навчальних платформ та цікавих для дітей завдань», – каже Дмитро Завгородній, генеральний директор директорату цифрової трансформації «Міністерства освіти та науки України».
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
0 |