0 |
«Міністерство цифрової трансформації України» спільно з партнерами провело онлайн-опитування для аналізу результатів діяльності українських стартапів під час війни та пошуку ефективних способів підтримки індустрії. Результати лягли в основу дослідження «Три місяці на війні: голос українських стартапів».
Компанії аналізували за такими важливими сферами: релокейт стартапів і команд, їхнє фінансове становище, вплив на розвиток галузі та ринку, отримання підтримки після початку війни, короткотермінові та довготермінові плани.
Основні результати проведеного аналізу стартап екосистеми:
- Деякі українські стартапи переїхали, але переважна більшість залишили принаймні частину своєї діяльності або команди в Україні. Крім того, ті стартапи, які не переїхали, наразі не планують цього робити. Більш ніж половина продовжує свою діяльність виключно з України;
- Щонайменше один із десяти нових співробітників був змушений залишити свою компанію від початку російського вторгнення. Однак не всі стартапи зазнали скорочення команди. Понад чотири з десяти стартапів не відчули жодних змін;
- Дев'ять із десяти стартапів підтверджують, що їм потрібна фінансова підтримка для продовження діяльності та/або розширення;
- Більшість опитаних зазначили, що очікують розширення своєї діяльності в короткотерміновій перспективі. Лише 4% стартапів вважають, що їхня діяльність може бути скорочена.
- Загалом це дослідження показує, що попри війну, українські стартапи продемонстрували стійкість та продовжують вести свій бізнес.
Проєкт реалізовано TechUkraine у партнерстві з «Українським фондом стартапів», «Міністерством цифрової трансформації», Emerging Europe, Tech Emerging Europe Advocates, Global Tech Ambassadors та TA Ventures.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
0 |