`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Андрій Михайленко

«Передай іншому»: як віддалене адміністрування IT-інфраструктури допомагає економити

+11
голос
Щонайменше п’ять технічних фахівців знадобиться вам, щоб реалізувати підтримку IT-інфраструктури в режимі 24/7. Те, що дуже дорого навіть для великого бізнесу, для СМБ-сегменту — взагалі може бути захмарним. Але як бути, якщо IT-сервіси повинні працювати безперервно, а зайвих ресурсів для цього немає і не передбачається? 
 
Розберемося з причинами та можливими рішеннями, які можуть підійти тим компаніям, які зіткнулися з такою проблемою.
 
Звичний ритм роботи компаній «зламала» війна
 
Обмежені фінанси та кадровий голод - дві глобальні проблеми, з якими український бізнес зіткнувся з початку повномасштабного вторгнення. Якщо економити компанії намагалися навіть у довоєнний час, то нестача кадрів лише посилила ситуацію. Причини зрозумілі: багато чоловіків молодого та середнього віку вже стали на захист країни або ось-ось це зроблять.
 
До чого це призвело:
  • складно найняти тямущого IT-фахівця з хорошим набором soft skills — вибір дуже обмежений плюс багато хто воліє працювати онлайн, що підходить далеко не всім компаніям;
  • штатний фахівець може опинитися на війні, навіть не встигнувши передати справи та провести первинне навчання іншого, щойно найнятого співробітника;
  • сильно обмежена пропозиція аутсорсерів, які раніше могли допомогти за першим покликом: вони зіштовхнулися з тими самими проблемами, що й решта бізнесу.
 
Крім того, війна демотивує, заважає концентруватися на завданнях та банально висипатися через постійні повітряні тривоги. А втрата пильності призводить до помилок, які можуть порушити нормальну роботу бізнес-процесів (так-так, це той самий людський фактор).
 
У ситуації, що склалася, практично немає ідеального рішення, якщо ваша IT-інфраструктура розміщується локально. Але якщо зробити лише один крок - перенести її в дата-центр провайдера - з’являється одна неочевидна можливість: можна делегувати йому всю або абсолютну більшість завдань з адміністрування. Нижче розглянемо переваги такого рішення на прикладі того, що пропонує компанія Colobridge.
 
Чому адміністрування можна і потрібно делегувати
 
Причина 1. Найважливіше це, звичайно, пряма економія на персоналі. Навіть два технічні фахівці, які будуть займатися підтримкою вашої IT-інфраструктури, будуть коштувати дорожче стандартного набору послуг провайдера в середньому за ціною тарифу.
 
Провайдери надають широкий спектр послуги з адміністрування та підтримки в рамках обраного пакета, а необхідну кількість людино-годин можна вибрати індивідуально.
 
Причина 2. Ви можете бути впевнені, що у будь-який час доби у разі збою або навіть у випадку підозри на проблему ви легко отримаєте доступ до співробітника першої лінії підтримки 24/7. За потреби він передасть заявку далі, до вузького фахівця, для вирішення вашого завдання.
 
Так мультимовна підтримка Colobridge (зокрема українською) доступна в режимі 24/7 365 днів на рік, без вихідних та святкових днів. Середній час відповіді фахівця не перевищує 15 хвилин, а користувачі оцінюють якість підтримки на 4,9 бала із 5,0. Щоб якнайшвидше вирішити технічне питання, створюйте заявку в особистому кабінеті, а для інших використовуйте на вибір телефон, електронну пошту, Telegram, Facebook Messenger або онлайн-чат.
 
Причина 3. Необхідність наймати співробітників, виділяти їм робоче місце та техніку, нараховувати заробітну плату, будувати графіки виходів — тепер це обов’язки не ваші, а провайдера. Крім того, у вас не виникне проблем із тим, що співробітник не з’явився на роботі з будь-якої причини. Підписуючи угоду, ви отримуєте гарантії, що зафіксовані у договорі послуги будуть надані у повному обсязі.
 
У надійних операторів діє прозоре ціноутворення. Вам допоможуть підібрати тариф відповідно до доступного бюджету, частоти та обсягів завдань, які необхідно виконувати.
 
Причина 4. Під різні завдання необхідні фахівці з різними, інколи ж досить рідкісними компетенціями. Зібрати такі кадри в одній компанії — не просто дороге, а й не завжди реалізоване завдання. Делегуючи адміністрування своєму провайдеру, ви можете розраховувати на те, що він має об’ємну IT-експертизу та релевантний досвід реалізації схожих проєктів.
 
З 2010 року в Colobridge реалізували понад 1000 IT-проєктів різної спрямованості та мають великий досвід адміністрування та супроводу IT-інфраструктур будь-яких розмірів та рівня складності: від невеликих інтернет-магазинів до приватних хмар корпоративного рівня. Наші фахівці досконало володіють сучасними технологіями, добре знайомі з більшістю програмних та апаратних рішень різних вендорів. Бонус: ми працюємо ефективно без прив’язки до поточної ситуації в Україні, оскільки проживаємо у Німеччині, Польщі, Ізраїлі, Іспанії та можемо безперешкодно виконувати свої обов’язки.
 
Причина 5. І, нарешті, у вас буквально розв’язуються руки: тепер замість того, щоб займатися рутиною, IT-відділ зможе вирішувати бізнес-завдання, які допоможуть залучити нових клієнтів і збільшити прибуток.
 
Наприклад мережа кінотеатрів Multiplex перенесла частину своїх IT-сервісів на платформу Colobridge та направила потенціал IT-відділу на розробку першого в Україні додатка для купівлі квитків зі смартфона з платіжною їх через ApplePay та GooglePay та можливістю зберігання в Apple Wallet і Google Wallet відповідно.
 
Якщо ваша IT-інфраструктура розміщується локально або на потужностях іншого провайдера, важливо організувати міграцію в хмару у комфортний час, коли кількість запитів до неї буде мінімальною. Крім того, критично аргументовано підібрати оптимальне рішення під ваші бізнес-завдання та вимоги безпеки, врахувати переваги у виборі вендорів програмного та апаратного забезпечення. Наприклад, в межах платформи Colobridge ви можете довільно поєднувати будь-які доступні продукти: від оренди серверів чи розміщення обладнання в наших дата-центрах до aaS-продуктів та додаткових інструментів забезпечення відмово- та катастрофостійкості (BaaS, DRaaS).

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

+11
голос

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT