| 0 |
|
Omdia опублікувала нове дослідження стосовно реальності прийняття та використання споживачами генеративних додатків зі штучним інтелектом.
Після року ажіотажу навколо генеративного AI (GAI) дослідження Omdia показало, що рівень використання додатків GAI на ключових ринках все ще залишається невеликим. Однак залученість існуючих користувачів висока, і все більше споживачів планують впроваджувати GAI в найближчому майбутньому.
В опитуванні Omdia взяли участь більш ніж 3 000 фахівців з США, Великобританії та Китаї. Результати показують, що рівень регулярного використання додатків GAI все ще низький - 10% на всіх трьох ринках. Ці результати можуть здатися дивовижними, зважаючи на інтенсивну діяльність з боку пропозиції, запуск послуг/продуктів та широке висвітлення у ЗМІ. Але галас і просування не означають автоматичного прийняття та використання споживачами.
Для постачальників послуг обнадійливим є те, що ще 17% респондентів планують впровадити GAI найближчим часом (тобто протягом декількох тижнів), що теоретично має призвести до того, що за короткий період кількість користувачів у вибірці зросте до 27%.
Серед тих, хто вже використовує додатки GAI, поточний рівень використання є нормальним і, як очікується, зростатиме. Чверть респондентів користуються додатками GAI раз на день (10%) або частіше (15%), ще чверть - щонайменше раз на тиждень, а 29% використовують такі додатки кілька разів на тиждень. Ще більш обнадійливим є те, що існуючі користувачі GAI очікують, що їхнє споживання зросте протягом наступних 12 місяців, причому значною мірою для 37% респондентів.
Але значна частина споживачів в опитуванні є стійкими до GAI: 41% респондентів, які чули про додатки генеративного AI, але не планують їх використовувати. «Цих споживачів можуть відлякувати негативні аспекти технології, які, як показує опитування, стоять у них на першому місці, - зазначає Іден Цоллер (Eden Zoller), головний аналітик Omdia, керівник відділу споживчого AI та керівник дослідження. Найбільше респонденти побоюються, що GAI може порушити робочі функції, використовуватися для шахрайства та/або маніпулювання людьми та поширення дезінформації (серед іншого). «Споживачам потрібно показати, що генеративний AI має цінність і йому можна довіряти», - резюмує Цоллер.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
| 0 |
|

