`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Нові правила мають захистити абонентів від спаму та нав’язаних контент-послуг

+11
голос

Уряд затвердив нові Правила надання електронних комунікаційних послуг, інформує Мінцифра. Оператори отримали інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою, і мають упродовж кількох місяців їх технічно реалізувати. Правила вводитимуть поступово, щоб дати час операторам. Що змінюється?

Захист від спаму. Оператори мають право блокувати номери, з яких масово надходять дзвінки без згоди абонента. Компанії, які планують дзвонити клієнтам, повинні укласти договір з оператором і використовувати тільки зазначені в ньому номери.

Громадянин, що отримує спам-виклик, зможе повідомити про це свого оператора, і номер спамера заблокують. Також постачальники зв’язку отримали інструменти для обмеження підозрілих викликів – ще до того, як вони дістануться абонента.

В особистому кабінеті користувачі бачитимуть витрати, зможуть вимкнути платні розваги й керувати послугами самостійно. Жодна платна контент-послуга не активуватиметься без підтвердження абонента. Платитимемо тільки за те, що свідомо замовили.

Установлено граничні ліміти на «мінус». Великі неочікувані борги залишаться в минулому.

Договір з провайдером має містити реальну швидкість інтернету. Якщо вона нижча – можна буде подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду.

Для підтримки українців у зоні бойових дій: SIM-картки не блокуватимуть за несплату, під час першого входу в мережу надаватиметься безоплатний пакет зв’язку.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

+11
голос

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT