| +33 голоса |
|
Компанія Netwave, спеціалізований системний інтегратор, анонсує новий етап розвитку своєї служби технічної підтримки (TSS, Technical Support Services).
Відтепер компанія виводить свої послуги на новий рівень та пропонує замовникам сервіс підтримки 24x7, як окрему пропозицію.
Netwave вже 11 років працює на українському ринку і здійснила десятки комплексних інтеграційних проєктів для замовників із різних індустрій. Останнім часом компанія активно розвиває сервісну модель, роблячи ставку саме на такий підхід.
“У цей непростий час українським компаніям украй потрібно продовжувати ведення бізнесу, утримуючи необхідний рівень розвитку і при цьому оптимізуючи витрати. Особливо складно це робити у секторах, де необхідна підтримка роботи інформаційних систем цілодобово сім днів на тиждень. Ми відчуваємо зростання попиту на сервіс технічної підтримки 24x7 і тому пропонуємо ринку цю послугу саме зараз”, підкреслив Юрій Сидоренко, CEO Netwave.
Компанія вже довгий час забезпечує технічну підтримку своїх клієнтів у період після розгортання проєктів у різних форматах - 24x7, 15x7, 8x5 (віддалено, на місці) та з різним рівнем SLA.
“У нас є все необхідне, щоб забезпечувати необхідний рівень підтримки 24x7 для замовників різного масштабу. I пропонувати цей сервіс як окрему послугу. Ми маємо великий досвід в обслуговуванні компаній з різних індустрій та достатньо ресурсу, перш за все інженерів високого рівня кваліфікації у відповідних технологічних напрямках”, заявив керівник напрямку служби технічної підтримки Netwave Юрій Павлов.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
| +33 голоса |
|


