Під час повномасштабної війни «Дія» стала фундаментом цифрової держави. Мінцифра швидко відреагувала на виклики та потреби воєнного часу. Так, у «Дії» з’явилась комплексна послуга для внутрішньо переміщених осіб, можливість купувати військові облігації, чатбот єВорог, де можна повідомити про розташування окупантів, та інші воєнні послуги.
Віцепрем'єр-міністр та міністр цифрової трансформації Михайло Федоров в інтерв'ю «РБК-Україна» зазначив, що за 3 роки «Дія» змінила не лише філософію взаємодії українців з державою, а й культуру мислення чиновників. Тепер будь-яка послуга спочатку проєктується в онлайні. Попри повномасштабне вторгнення, Мінцифра продовжує розбудовувати цифрову державу, головне завдання якої - вирішувати проблеми українців.
«Зараз наша головна проблема - це російська федерація та повномасштабна війна. Тому команда Мінцифри підлаштовується під сучасні виклики і запускає сервіси, які допомагають українцям вирішити проблеми, створені війною. Наша реакція на вторгнення - це не зміна вектора розвитку, а виконання цілей, заради яких створювалася цифрова держава та її фундамент - «Дія». Водночас ми продовжуємо працювати над цифровізацією державних послуг. До кінця року в «Дія» будуть доступні 100% найпопулярніших держcервісів», - зазначив Михайло Федоров.
Зараз у роботі команди Мінцифри понад десять нових сервісів. Серед них - послуги для чиновників та бізнесу. Застосунок, зокрема, дозволить делегувати електронний підпис бухгалтерам або іншим співробітникам компанії. Крім того, разом з профільним міністерством Мінцифра пропрацьовує цифрове посвідчення ветерана і можливість отримувати сервіси для учасників бойових дій. Також у роботі реформа військово-лікарської комісії. У планах - впровадження електронних систем у госпіталях, щоб поранені захисники і захисниці могли отримувати гідні послуги.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI