Reuters пише, що Microsoft заявила, що буде стягувати щонайменше на 53% більше за доступ до нових функцій штучного інтелекту у своєму популярному офісному програмному забезпеченні.
Компанія також заявила, що негайно зробить більш безпечну версію пошукової системи Bing доступною для бізнесу, прагнучи вирішити їхні проблеми із захистом даних, підвищити інтерес до AI і посилити конкуренцію з Google.
На своїй віртуальній конференції Inspire компанія заявила, що клієнти платитимуть 30 доларів за користувача на місяць за Copilot AI в Microsoft 365. Рішення обіцяє створювати електронні листи в Outlook, писати документи в Word і надавати доступ до практично всіх даних співробітника за допомогою підказки чат-бота.
У публічно доступних щомісячних планах вартість яких коливається від $12,50 за користувача до $57, що означає, що використання Copilot може потроїти витрати для деяких клієнтів Microsoft.
В інтерв’ю Джаред Спатаро (Jared Spataro), корпоративний віце-президент компанії, сказав, що інструмент окупиться завдяки економії часу та підвищенню продуктивності. Наприклад, Copilot підсумовує дзвінки в Teams. «Ви більше не робите нотаток на зустрічах, не відвідуєте деякі з них, - сказав він. - Це просто змінює спосіб, у який ви працюєте».
Спатаро відмовився прогнозувати доходи від Copilot, який з моменту його презентації в березні протестували щонайменше 600 підприємств.
Тим часом Microsoft звертає увагу бізнесу на Bing Chat Enterprise - бота у своїй пошуковій системі, який може генерувати контент і розуміти інтернет, включений у підписку, якою користуються близько 160 мільйонів працівників.
На відміну від загальнодоступного Bing, до якого за останні місяці отримали доступ мільйони веб-серферів, корпоративна версія не дозволить переглядати або зберігати дані користувачів для тренування базової технології. Працівник повинен буде увійти в систему за допомогою робочих облікових даних, щоб отримати доступ до захищених даних.
Розгортання цієї версії пов’язане зі зростаючим занепокоєнням галузі щодо введення співробітниками конфіденційної інформації в публічних чат-ботів, яку можуть прочитати люди-рецензенти або відтворити штучний інтелект за допомогою ретельної підказки.
Відповідаючи на запитання, чи були користувачі Bing незахищеними до цього часу, Спатаро сказав, що Microsoft чітко роз’яснила свою політику конфіденційності і прагне донести АІ до споживачів. Компанія також оголосила про можливість завантажувати зображення і шукати пов’язаний з ними контент, як це робить Google.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI