Компанія Microsoft робить нового чат-бота зі штучним інтелектом у Bing доступним на мобільних пристроях і впроваджує підтримку голосових команд.
Гігант оголосив про це разом з кількома іншими оновленнями продуктів, орієнтованими на штучний інтелект. Оновлення охоплюють Bing, Skype та браузер Edge.
На продуктовому заході на початку цього місяця Microsoft представила чат-бота для Bing, який може надавати відповіді на запити користувачів природною мовою. Він базується на технології OpenAI. В рамках оголошених оновлень продукту Microsoft робить чат-бот доступним у версіях Bing для iOS та Android.
Згідно з повідомленням Microsoft, мобільні користувачі можуть отримати три версії однієї і тієї ж відповіді, згенерованої чат-ботом. Bing може відображати відповідь чат-бота за замовчуванням, спрощену версію або набір тез. Він підтримує понад 100 мов, а також надає можливість перекладу між ними.
«Мобільний додаток Bing, доступний сьогодні на iOS та Android, пропонує свіжий погляд та досвід, - написав у своєму блозі Юсуф Мехді (Yusuf Mehdi), корпоративний віце-президент з питань сучасного життя, пошуку та пристроїв Microsoft. - Натиснувши на іконку Bing внизу, ви відкриєте сеанс чату, в якому ви можете спілкуватися так само, як і на робочому столі. Ставте прості чи складні запитання, отримуйте відповіді та цитати».
На нещодавньому продуктовому заході, де дебютував чат-бот Bing, Microsoft також представила нову версію браузера Edge з функціями штучного інтелекту. Ці функції доступні через спеціальну бічну панель в інтерфейсі браузера. Користувачі можуть ставити запитання про веб-сторінку, а Edge узагальнювати її вміст, а також генерувати новий текст.
Bing також отримає функцію, яка дозволить користувачам взаємодіяти з вбудованим чат-ботом за допомогою голосових команд. Крім того, Microsoft робить чат-бота пошукової системи доступним у Skype завдяки новій інтеграції.
Функції розмовного пошуку Bing та нові можливості доступні за допомогою програми попереднього перегляду лише за запрошеннями. За даними Microsoft, у програмі беруть участь понад 1 мільйон користувачів. Компанія планує зробити ці функції доступними для більшої кількості користувачів протягом найближчих тижнів.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI