| 02 голоса |
|

Основні переваги SMS-розсилки
Оскільки сучасна людина дуже часто тримає телефон у руках, такий спосіб оповіщення є дуже ефективним. З великою ймовірністю можна бути впевненим, що повідомлення буде прочитаним. Серед важливих переваг розсилки варто зазначити:
- швидкість доставлення та читання — зазвичай йдеться всього про кілька хвилин;
- повне охоплення аудиторії — усі моделі мобільних пристроїв приймають короткі повідомлення;
- робота без необхідності підключення користувача до інтернету;
- гарантоване доставлення;
- можливість персоналізації, що підвищує ефективність;
- легкість створення — прості та короткі повідомлення.
Чи є недоліки в розсилки?
Вибираючи цей спосіб сповіщення клієнтів, варто дізнатися і про його недоліки. Масова розсилка СМС має такі мінуси, як:
- обмежена кількість символів (до 160 латиницею);
- відсутність візуальних елементів (неможливо надіслати відео, картинки, анімацію);
- можливість спаму (занадто часта розсилка може призвести до того, що клієнт відмовиться від неї);
- менша ефективність у порівнянні з новими методами.
Публікується на правах реклами
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
| 02 голоса |
|

