`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

LinkedIn досяг 1 мільярда користувачів, що відзначає запуском нового АІ-сервісу

0 
 

LinkedIn, бізнес-орієнтована соціальна мережа, що належить Microsoft, в середу заявила, що досягла 1 мільярд користувачів і додає більше функцій штучного інтелекту для платних користувачів.

Перетин позначки в мільярд користувачів виводить LinkedIn у вищий ешелон соціальних мереж, серед яких такі конкуренти, як Meta Platforms.

За даними компанії, близько 80% нових членів реєструються за межами Сполучених Штатів.

У сучасному динамічному робочому середовищі, що постійно змінюється, бути на крок попереду - це вже не перевага, а необхідність. «Як перед професіоналами, перед нами стоїть колосальне завдання - передбачати несподіванки, опановувати нові тенденції, постійно вчитися та відточувати нові навички. Для порівняння, очікується, що до 2030 року навички, необхідні багатьом з нас для виконання своєї роботи, зміняться більш ніж на 65%», зазначив Томер Коен (Tomer Cohen), директор з розвитку продуктів LinkedIn.

На тлі цієї постійної еволюції спільнота LinkedIn досягла ключового моменту - святкує понад мільярд членів.

Мережа починає розгортання нової преміум-функції, яка буде доступна для обраної групи підписників. Ці учасники побачать більше персоналізації при кожній взаємодії, від того, як стати розумнішими щодо важливих тем, до персоналізованих кар'єрних дій, які вони можуть здійснити. Сервіс включатиме персоналізовані поради та підказки, від пропозицій щодо навичок до професіоналів у мережі користувача, до яких він може звернутися з будь-яким питанням (і навіть допоможе створити персоналізовані повідомлення, щоб розпочати ці розмови).

Як відзначається, нова технологія на основі штучного інтелекту проаналізує дописи у стрічці (від коментаря до статті та розмови) і розкриє ключові можливості для користувача. Сервіс візьме на себе важку роботу з розбору довгих статей, відео та дописів і запропонує ідеї, як ця інформація може бути корисною.

«Ми допоможемо вам знайти роботу вашої мрії та зміцнити впевненість у собі, починаючи з оцінки того, чи підходить вам конкретна вакансія, і закінчуючи визначенням найкращого способу позиціонувати себе на ній. Завдяки цьому досвіду, дослідження ролей, компаній і навіть підготовка до співбесіди стають частиною безперешкодної, захоплюючої взаємодії на LinkedIn», підкреслив Томер Коен.

Нова система також може порекомендувати змінити профіль, щоб зробити користувача більш конкурентоспроможним у боротьбі за роботу.

«Перевищення позначки в 1 мільярд членів - це не просто досягнення важливого рубежу, це створення динамічної екосистеми. Кожен новий учасник збагачує нашу платформу своїм унікальним баченням, роблячи внесок у колективну спільноту, яка об'єднується, щоб допомагати будувати кар'єру, компанії, галузі та економіку, резюмував Коен.

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT