`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Квартальний прибуток Apple зріс та перевищив прогнози Уолл-стріт

+11
голос

У четвер Apple повідомила про продажі та прибуток у минулому кварталі і вони перевершили очікування Уолл-стріт, попри зниження продажів iPhone.

Продажі за третій фінансовий квартал, що закінчився 1 липня, впали на 1,4% до 81,8 млрд дол., а прибуток на акцію зріс на 5% до 1,26 дол. Це перевершило очікування аналітиків на рівні 81,69 млрд дол. і 1,19 дол. на акцію, згідно з даними Refinitiv.

Продажі iPhone трохи не дотягли до прогнозів аналітиків, але були компенсовані сильними продажами в сегменті послуг, а також виторгом в Китаї, якій зріс на 8% в річному обчисленні.

Витрати Apple на дослідження і розробки досягли 22,61 млрд дол. за цей фінансовий рік, що приблизно на 3,12 млрд дол. більше, ніж на цей момент минулого року.

Головний виконавчий директор Apple Тім Кук (Tim Cook) в інтерв’ю агентству Reuters заявив, що збільшення витрат на дослідження і розробки було частково зумовлене роботою над генеративним штучним інтелектом - тією ж сферою, яка є рушійною силою витрат інших великих технологічних компаній.

«Ми роками проводимо дослідження в широкому спектрі технологій штучного інтелекту, включаючи генеративний АІ. Ми збираємося продовжувати інвестувати, впроваджувати інновації та відповідально просувати наші продукти з цими технологіями, щоб допомогти збагатити життя людей, - підкреслив Кук. - Очевидно, що ми багато інвестуємо, і це відображається у витратах на дослідження і розробки, на які ви дивитеся».

Яке підкреслює Reuters, компанія Apple перебуває в делікатному становищі: її міцно укорінений iPhone бореться за частку на зрілому ринку з конкурентами з Android, тоді як її наступний великий продукт - гарнітура змішаної реальності Vision Pro, анонсована в червні, - ще не потрапила до рук споживачів.

Кук також заявив, що АІ з’явиться в продуктах Apple у вигляді нових функцій. Однією з них, стане можливість iPhone розшифровувати повідомлення голосової пошти в режимі реального часу, починаючи з цієї осені.

Тим часом Apple, схоже, випередила найслабший за останні десять років ринок смартфонів у Китаї. За даними Counterpoint Research, загальні продажі смартфонів у Китаї знизилися на 8% у другому календарному кварталі до найнижчого рівня з 2014 року. На противагу цьому, Кук повідомив Reuters, що продажі iPhone Apple в Китаї зросли на «двозначні цифри» і що продажі також були високими в інших сегментах в Китаї.

Це допомогло Apple збільшити виторг в регіоні Великого Китаю до 15,76 млрд дол. з 14,60 млрд дол. в аналогічному кварталі минулого року.

«Цього вдалося досягти завдяки залученню рекордної кількості переходів на iPhone за квартал, а також високій активності користувачів, які оновлювали свої пристрої, - зазначив Кук. - Ми також встановили квартальні рекорди в Китаї як для натільних пристроїв, так і для товарів для дому та аксесуарів, а також у напрямку послуг».

Продажі iPhone склали 39,67 млрд дол., що нижче за очікування аналітиків на рівні 39,91 млрд дол. Кук сказав, що база встановлених iPhone досягла нового максимуму, але не навів жодних цифр.

Сегмент послуг Apple, який включає в себе сервіс Apple TV+, що оголосив про угоду з трансляції футбольної Прем’єр-ліги, отримав 21,21 млрд дол. доходу, в порівнянні з оцінками аналітиків у 20,76 млрд дол.

За словами Кука, зараз Apple має 1 мільярд передплатників на своїй платформі, порівняно з 975 мільйонами квартал тому.

Дохід компанії від виробництва натільних пристроїв, які включають Apple Watch і AirPods, склав 8,28 млрд дол. порівняно з оцінками аналітиків у 8,39 млрд дол.

Продажі Mac і iPad склали 6,84 млрд дол. і 5,79 млрд дол. відповідно, порівняно з оцінками аналітиків у 6,62 млрд дол. і 6,41 млрд дол.

«Майже половина покупців Mac протягом кварталу були новачками в цьому продукті, і ми продовжуємо спостерігати сильну активність з оновлення до Apple Silicon», - сказав Кук в інтерв’ю агентству Reuters.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

+11
голос

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT