`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Квартальний дохід Xiaomi зріс на 30,5% до 16,16 млрд дол.

0 
 
Різке збільшення поставок смартфонів, особливо в Південно-Східній Азії, допомогло Xiaomi наростити дохід у другому кварталі на 30,5%, попри не дуже жвавий глобальний ринок.

Загальний дохід за квартал, що закінчився 30 червня, склав 116 млрд юанів (16,16 млрд дол.), що перевищило середній прогноз аналітиків у 114,7 млрд юанів.

Скоригований чистий прибуток компанії зріс на 75,4% у річному вимірі, досягнувши 10,8 млрд юанів (1,5 млрд дол.).

За даними дослідницької компанії Canalys, Xiaomi зберегла за собою третє місце у світі за кількістю поставок смартфонів, утримуючи частку ринку в 14,7%. Крім того, компанія стала найбільш продаваним брендом смартфонів у Південно-Східній Азії та посіла друге місце за поставками в Європі. Попри це, дохід від продажу смартфонів знизився на 2,1% до 45,5 млрд юанів (6,33 млрд дол.) через зниження середньої ціни продажу. Президент Xiaomi Лу Вейбін (Lu Weibing) дещо знизив річний план поставок до 175 млн одиниць, порівняно з початковим прогнозом у 180 млн, посилаючись на сповільнення зростання на світовому ринку смартфонів.

Дохід сегмента IoT та товарів для життя склав 38,7 млрд юанів (5,38 млрд дол.), що означає зростання на 44,7% у річному вимірі.

У рамках цього сегмента продажі розумної великої побутової техніки зросли на 66,2%. Від послуг Інтернету компанія отримала 9,1 млрд юанів (1,26 млрд дол.), що на 10,1% більше, ніж торік. Цей напрямок включає дохід від реклами, яка відображається на платформах Xiaomi, а також від мобільних ігор та хмарних послуг.

Електромобільний підрозділ Xiaomi, який поки що працює зі збитками, продемонстрував значне зростання. За квартал, що закінчився в червні, дохід від EV (Electric Vehicles) бізнесу склав 20,6 млрд юанів (2,9 млрд дол.), порівняно з 18,1 млрд у першому кварталі. Компанія поставила 81 302 електромобілі, що перевищило показник у 75 869 одиниць, досягнутий у попередньому кварталі. Втрати бізнесу, що включає EV, AI та інші нові ініціативи, скоротилися до 0,3 млрд юанів з 0,5 млрд, зафіксованих у першому кварталі. Лу Вейбін висловив упевненість, що EV-бізнес може вийти на щомісячний або квартальний прибуток у другій половині року, але попередив, що загальні кумулятивні збитки залишаються значними після інвестування понад 30 млрд юанів у дослідження та розробки.

Окрім моделі SU7, компанія у червні 2025 року представила свій другий електромобіль, кросовер YU7, поставки якого почалися в липні. Запуск YU7 викликав неймовірний ажіотаж, що призвів до більш ніж 200 000 замовлень лише за перші три хвилини. Однак, такий успіх призвів до значних проблем з виробництвом: терміни очікування для деяких версій YU7 досягають більше року. Ці результати підтверджують стратегію Xiaomi з диверсифікації бізнесу та інвестицій у ключові технології, такі як електромобілі та AI.

Акції Xiaomi, що торгуються в Гонконзі, закрилися зі зниженням на 1,2%, хоча з початку року вони зросли на 52%.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT