Як повідомляє «Київстар», станом на 17 грудня клієнтам оператора доступні послуги голосового зв'язку в тому числі в роумінгу, мобільна передача даних, послуга «Домашнього інтернету».
Також відновлено роботу послуг VPN і розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес-клієнтів. Якнайшвидше компанія планує включити послугу SMS.
У «Київстар», зазначають, що відновлення роботи послуг відбувається поступово, із дотриманням усіх вимог безпеки. Інформування про 100% працездатність сервісів, компанія буде робити по завершенні всіх стабілізаційних заходів. У деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають локальні складнощі із доступністю «Домашнього Інтернету».
Компанія залучила весь наявний персонал, в т.ч. з інших регіонів та областей, для якомога швидшого відновлення роботи послуги. Також на період стабілізаційних заходів, послуга мобільної передачі даних може працювати зі зниженою швидкістю.
UPD: Станом на 11.00 18 грудня 2023 р. «Київстар» відновив доступ до послуг SMS, в тому числі – в міжнародному роумінгу.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
| +11 голос |
|

