Як повідомляє Business Korea, китайська компанія CATL, яка посідає перше місце на світовому ринку акумуляторів, зафіксувала бізнес-показники, які затьмарили показники трьох найбільших корейських виробників акумуляторів.
Наразі CATL веде цінову війну, яка базується на конкурентоспроможності LFP-батарей, свого флагманського продукту. Це поглиблює відчуття кризи серед трьох найбільших корейських виробників акумуляторів.
Продажі CATL у 2022 році склали 328,6 млрд юанів (47,6 млрд доларів), що на 152% більше, ніж у попередньому році, згідно з даними SNE Research та іноземних ЗМІ від 19 березня. Це приблизно на 7.6 млрд дол. більше, ніж сукупні продажі трьох корейських компаній-виробників акумуляторів - LG Energy Solution (19,4 мільярда доларів), Samsung SDI (15,3 мільярда доларів) та SK On (5,8 мільярда доларів).
Чистий прибуток компанії значно перевищив прибутки цих трьох корейських компаній. Чистий прибуток CATL у 2022 році склав 30,72 млрд юанів (4,451 млрд доларів), що на 92% більше, ніж у попередньому році. Це також перевищило показники трьох корейських компаній-виробників акумуляторів. Чистий прибуток LG Energy Solution та Samsung SDI склав 700 млрд вон (533 млн доларів) та 800 млрд вон (610 млн доларів) відповідно. Чистий збиток SK On склав 1 трильйон вон (762 мільйони доларів).
Розрив у частці ринку між CATL та корейськими виробниками акумуляторів також збільшився. Частка ринку CATL у 2022 році становила 37%, що на 4 процентних пункти більше, ніж у попередньому році. Ринкова частка компанії LG Energy Solutions, що посідає друге місце, за той самий період скоротилася на 6,5% до 23%.
Ще одна китайська компанія, BYD, займає третє місце з часткою 13,6%.
Високі прибутки CATL призводять до масштабних інвестицій. У 2022 році китайський акумуляторний гігант витратив 15,5 мільярда юанів (2,2 мільярда доларів) на дослідження і розробки, що на 102% більше, ніж у попередньому році. LG Energy Solution та Samsung SDI витратили 800 млрд вон (610 млн доларів) та 1 трлн вон (762 млн доларів) на дослідження та розробки відповідно.
Тим часом, оскільки розрив з CATL збільшився, три корейські акумуляторні компанії також збільшують свої частки на ринку акумуляторів LFP, де домінує Китай. Три корейські акумуляторні компанії в основному виробляють нікель-кобальт-марганцеві (NCM) батареї, які є відносно дорогими і мають високу щільність енергії. Але збільшення кількості автовиробників, які перейшли на LFP-батареї, дешевші за NCM-батареї, спонукає корейські компанії прискорити розробку LFP-батарей.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI