`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Капітальні витрати на ІТ-інфраструктуру глобально зросли на 9% 2022 році

0 
 

Нові дані Synergy Research Group показують, що капітальні витрати на ІТ-інфраструктуру як великих операторів, так і підприємств зросли на 9% у 2022 році, в той час як капітальні витрати телекомунікаційних компаній скоротилися на 4%.

У всіх трьох групах витрати на інфраструктуру в 2022 році досягли 700 млрд дол., причому на частку операторів-гигантів зараз припадає 29% від загального обсягу, тоді як у 2016 році цей показник становив лише 13%. За цей період частка підприємств у загальному обсязі інвестицій коливалася навколо позначки 29%, тоді як у телекомунікаційних компаній показник знизився з 58% до 42%.

Починаючи з 2016 року, капітальні інвестиції в гіпермасштабні технології зростали в середньому на 20% на рік, тоді як витрати підприємств на ІТ - в середньому на 6%, а капітальні інвестиції телекомунікаційних компаній залишалися незмінними.

Гіпермасштабні оператори включають 19 компаній, які відповідають критеріям Synergy, щоб вважатися такими, з найбільшими витратами - Amazon, Google, Facebook, Microsoft, Apple, Alibaba та ByteDance. Телекомунікаційні компанії включають як фіксований, так і мобільний зв'язок, а найбільші витрати здійснюють China Mobile, Deutsche Telekom, Verizon, AT&T, NTT і China Telecom.

Витрати телекомунікаційних компаній залишаються суттєво обмеженими через відсутність значного зростання їхніх доходів. Витрати підприємств також відновилися за останні два роки після певного затишшя у 2019 та 2020 роках. Основними рушійними силами в корпоративному секторі були постійне довгострокове зростання хостингових і хмарних рішень для спільної роботи, збільшення витрат на мережеву безпеку і відновлення після пандемії як для корпоративних центрів обробки даних, так і для комутаторів. У деяких сегментах свій внесок також зробило зростання середньорічної вартості послуг, оскільки збільшення витрат через проблеми з ланцюжком поставок перекладається на клієнтів технологічних постачальників.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT