Як пише видання Businesskorea, у 2022 році інвестиції Samsung Electronics досягли рекордного рівня - близько 53 трильйонів вон. З цієї суми понад 90% було сконцентровано лише у напівпровідниковому секторі.
Згідно з бізнес-звітом Samsung, минулого року інвестиції корейського технологічного гіганта склали 53,1 трильйона вон (40,2 млрд дол.). Це на 10,1% більше, ніж у попередньому році - 48,2 трильйона вон (36,5 млрд дол.), що раніше було найвищим показником за всю історію інвестицій.
У 2022 році Samsung інвестувала 47,9 трильйона вон (36,3 млрд дол.), або 90,1% від загального обсягу інвестицій, у розширення своїх виробничих потужностей з виробництва напівпровідників. Зокрема, лише в четвертому кварталі минулого року компанія інвестувала 18,8 трильйона вон (14,2 млрд дол.). За словами аналітиків, це відбулося завдяки значному збільшенню інвестицій у виробництво пам'яті, зокрема, у третю та четверту лінії в корейському Пхьонгтеку. Незважаючи на глибокий спад у світовій напівпровідниковій промисловості, 39,2% інвестицій у виробництво напівпровідників були зосереджені на інвестиціях у сектор пам'яті, що означає - Samsung Electronics збільшила свої інвестиції, попри перешкоди, пов'язані з економічною рецесією.
Компанія також вирішила підтримувати інвестиції у виробничі потужності та R&D на рівні, подібному до того, який був у минулому. З цією метою вона нещодавно позичила 20 трильйонів вон (15 млрд дол.) у своєї дочірньої компанії Samsung Display.
Samsung також значно збільшила інвестиції в R&D для майбутніх драйверів зростання. У 2022 році її витрати на R&D склали 24,9 трлн вон (18,9 млрд дол.), що на 10,3% більше, ніж у попередньому році. Відсоток витрат на R&D у загальному обсязі продажів також зріс з 8,1% у попередньому році до 8,2%.
Тим часом, Америка, включаючи Сполучені Штати, швидко перетворюється на найбільший регіон продажів Samsung. Окремі продажі корейського технологічного гіганта в Америці у 2022 році склали 65,96 трильйона вон (49,95 млрд дол.), що на 13 відсотків більше, ніж у попередньому році. Частка продажів в Америці в загальному обсязі продажів також досягла 31,1%, що на 1,9 відсоткових пункти більше, ніж у попередньому році, коли вона становила 29,2%.
З іншого боку, продажі в Китаї знизилися на 8,4% з 59,72 трлн вон (45,2235 млрд дол.) до 54,7 трлн вон (41,4171 млрд дол.) за той самий період. Частка продажів компанії в Китаї в загальному обсязі продажів скоротилася з 29,9% до 25,8%. Минулого року Samsung мала 30 дочірніх компаній у Китаї, порівняно з 33 у 2020 році.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI