Як повідомляє Reuters, грошовий потік Twitter залишається негативним через майже 50% падіння доходів від реклами та велике боргове навантаження, заявив у суботу Ілон Маск. Це не виправдало його березневих очікувань, що Twitter може вийти на позитивний грошовий потік до червня.
«Потрібно досягти позитивного грошового потоку, перш ніж ми зможемо дозволити собі розкіш зробити щось інше», - написав Маск у своєму твіті, відповідаючи на пропозиції щодо рекапіталізації.
У неділю в іншому твіті Маск заявив, що Twitter не побачив збільшення доходів від реклами, яке очікувалося в червні, додавши, що «липень є трохи більш багатообіцяючим». За словами Ілона Маска, Twitter Spaces також поки що не приносить доходу і є «повністю витратним».
Це остання ознака того, що агресивних заходів зі скорочення витрат, які Маск вживає з моменту придбання Twitter у жовтні, недостатньо для збільшення грошового потоку. Також це свідчить про те, що дохід від реклами в Twitter, можливо, не відновився так швидко, як припускав Маск в інтерв’ю BBC у квітні, коли більшість рекламодавців повернулися на сайт.
Після звільнення тисяч співробітників і скорочення рахунків за хмарні сервіси Маск заявив, що компанія скоротила свої неборгові витрати до 1,5 млрд дол. з прогнозованих 4,5 млрд дол. у 2023 році. Twitter також стикається з щорічними виплатами відсотків у розмірі близько 1,5 млрд дол. внаслідок боргу, який Ілон Маск взяв на себе після викупу компанії за 44 млрд дол.
Незрозуміло, які часові рамки мав на увазі Маск, говорячи про 50% падіння доходів від реклами. Він заявив, що Twitter планує отримати продажі на рівні 3 млрд дол. доходів у 2023 році, порівняно з 5,1 млрд дол. у 2021 році.
Наймання Маском на посаду генерального директора Лінди Яккаріно (Linda Yaccarino), колишнього керівника рекламного відділу NBCUniversal компанії Comcast, свідчить про те, що продаж реклами є пріоритетом для Twitter, навіть якщо він працює над збільшенням доходу від підписки.
Яккаріно приєдналася до Twitter на початку червня і повідомила інвесторам, що компанія планує зосередитися на відео, партнерствах з авторами та комерційними компаніями і вже веде переговори з політичними діячами, представниками індустрії розваг, платіжними сервісами, а також видавцями новин та ЗМІ.
У четвер Twitter повідомив, що окремі творці контенту матимуть право на отримання частини доходів від реклами, яку отримує компанія, щоб залучити більше контенту у соцмережу.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI