Як повідомляє Reuters, компанія Google отримала від регуляторів Європейського Союзу антимонопольний штраф у розмірі 2,95 млрд євро за антиконкурентні дії у своєму прибутковому бізнесі рекламних технологій (adtech).
Європейська комісія, виконавчий орган ЄС, звинуватила Google у спотворенні конкуренції на ринку, віддаючи перевагу власним сервісам показу реклами на шкоду конкурентам, рекламодавцям та онлайн-видавцям.
Регулятор також зобов’язав Google «припинити цю практику самопросування» та «впровадити заходи для усунення своїх внутрішніх конфліктів інтересів по всьому ланцюжку постачання adtech». У компанії є 60 днів, щоб відреагувати. За словами голови з питань конкуренції ЄС Терези Рібери (Teresa Ribera), ця поведінка є незаконною відповідно до антимонопольних правил ЄС.
Лі-Енн Малголланд (Lee-Anne Mulholland), глобальний керівник Google з регуляторних питань, заявила, що рішення ЄС є «помилковим», і компанія подасть апеляцію. «Він накладає невиправданий штраф і вимагає змін, які завдадуть шкоди тисячам європейських підприємств», — сказала вона. Згідно з матеріалами, поданими до Комісії з цінних паперів і бірж, Google очікує нарахування штрафу в третьому кварталі. Справа, що призвела до штрафу, розпочалася ще у 2021 році, коли ЄС уперше відкрив розслідування щодо діяльності технологічного гіганта.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI