На своїй щорічній конференції I/O в Маунтін-В'ю, Каліфорнія, у середу Google запропонував нову версію своєї пошукової системи.
Як зазначається, Google Search Generative Experience може створювати відповіді на відкриті запити, зберігаючи при цьому свій впізнаваний список посилань на веб-сторінки.
"Ми переглядаємо всі наші основні продукти, включно з пошуком", - сказав Сундар (Sundar Pichai), генеральний директор Alphabet, вийшовши на сцену заходу.
Він сказав, що Google інтегрує генеративний AI в пошук та інші продукти, включно з Gmail, де він може створювати чернетки повідомлень, і Google Photos, з фокусом на редагування зображення.
Американські споживачі отримають доступ до Search Generative Experience найближчими тижнями через лист очікування - це пробний етап, під час якого Google слідкуватиме за якістю, швидкістю та вартістю результатів пошуку, заявила в інтерв'ю віцепрезидент компанії Кеті Едвардс (Cathy Edwards).
Вихід Google на так званий генеративний АІ стався після того, як стартап OpenAI представив ChatGPT, що мав гучний відгук.
OpenAI, який отримав мільярди доларів від Microsoft і тепер інтегрований у пошук Bing, став для багатьох стандартною версією генеративного АІ.
Як підкреслює Reuters, на карту поставлено частку Google у гігантському пирозі онлайн-реклами, який дослідницька фірма MAGNA оцінює у 286 мільярдів доларів цього року.
Едвардс розповіла Reuters, що мета Google - використати генеративний АІ, щоб скоротити кількість етапів ухвалення рішень споживачами і дозволити людям ставити ширший набір запитів, зокрема творчих. Говорячи про те, як АІ може видавати невірну інформацію, Кеті Едвардс зазначила, що компанія приділяє першочергову увагу точності і посиланням на надійні джерела.
Пошук Bing і відповідний браузер Microsoft Edge, завдяки партнерству з OpenAI, можуть узагальнювати веб-сторінки, синтезувати розрізнені джерела, складати електронні листи і перекладати їх. Компанія Microsoft заявила, що кожен відсоток частки, яку вона отримує в пошуковій рекламі, може принести ще 2 мільярди доларів доходу.