0 |
Штучний інтелект пише для онлайн-платформи «Епіцентру» контент та елементи програмного коду, генерує рекламні банери та голосові повідомлення і створює простий програмний код.
Понад пів року онлайн-бізнес «Епіцентру» тестує використання нейромереж на своїй онлайн-платформі. Зокрема на роботів покладена генерація товарного контенту: вони перевіряють помилки, описують товар, а також оптимізують статті для пошукових систем. Як зазначають в компанії, якість згенерованого контенту додатково перевіряє редактор. Втім, робота нейромереж дозволяє значно зменшити час для пошуку ідей та фактів, а також автоматизувати рутинні задачі.
Використання штучного інтелекту показало високу ефективність і в рекламних комунікаціях онлайн-платформи «Епіцентру». За допомогою ШІ ритейлер озвучує текстові оголошення та їх комбінації, а також персоналізує відео. Це дозволяє дуже чітко таргетувати комунікацію і, відповідно, отримати значно більшу ефективність від рекламних оголошень. В результаті конверсія по відео кампаніям зросла майже у два рази, а ціна за конверсію зменшилася втричі. Також завдяки API автоматизована інтеграція з Google Ads та Ads Manager.
Крім того, вже зараз дизайн та текст для значної кількості рекламних оголошень та креативів компанії створює і перевіряє штучний інтелект та технології автоматизації.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
0 |